fredag 3 december 2010

- Svårt med överskrifter..

Idag fick man sovmorgon till halv nio. Men tur är väl de. Sover så fruktansvärt dåligt om nätterna nu. Jätte, jätte jobbigt! :( Men tur man har en sån snäll son. :)
Åkte in till Bollnäs, till mamma. Sedan vidare ner på stan.
Blev två söta pyjamaser åt Elliot, och så en tunika till mamman. Blev tvungen, har så dåligt med kläder! Men men.. Och just ja, ett par mamma strumpbyxor. Bra för stormagen. ;)
Handlade sedan med syster medans Elliot var hemma med mormor. Träffade en trevlig gull gubbe och en otrevligt surt svin till gubbe!! Åh, folk ska passa sig för mina hormoner!!
Sedan hämtade vi lillebror på skolan. :)


När vi kom hem åt Elliot smörgåsrån med ost, mumsigt! :) Han är så söt, vår lilla buse!
Vi gjorde spagetti och ostsås bara.
Har laddat med chips och dip istället. ;) Haha. Och cola, såklart!


Elliot är fortfarande snorig och jätte rosslig i bröstet. Inge trevligt. Men vi ska nog träffa en homopat, så hoppas det ger nånting.


Mumsar i oss chips nu och kollar på Idol. Alltså Jay, vilken kille!!! Grym.
Sen gillar jag Minnah också, vore roligt om en tjej vann.
Så Olle, tyvärr. Men du åker nog!
Undra om man ska rösta?!? Hmm, ne!
Inga pengar på telefonen heller för den delen. Ringde till Gävle och Hudik som har ultraljud, tänkte byta tid. Men är ju såå fullbokat. Och jag vill inte flytta på det så långt. Vill ju dit nu!! Men Niklas börjar åt en ny firma på Måndag, och då blir det jobb borta. Så han kanske inte kan följa på ul.. :( Men min syster har redan bestämt att hon ska med, och det är bra! :)
Bye!







2 kommentarer:

  1. hihi, hennes fransar skulle man haft ;D jadu, köper mkt på hm, kappahl och lindex sen har jag fått låna massa av mina systrar och amanda andersson som hon haft på sin kevin :) jag älskar pojkkläder OCH tjejkläder såklart men tycker inte att man ska köpa kläder efter pojk/flick typer utan jag kör på det som ser snyggt ut :)

    fy vad härlig eliot ser ut med sina riskorn ! :D:D:D

    SvaraRadera
  2. Vi har med bas till, alltså så man bara kan sätta i den lätt och ta ur den lätt :)
    Vi kommer nog köpa en begagnad tvillingvagn/syskonvagn. Vi har iallafall två vagnar nu så det är ingen panik. Men jag kommer inte så långt om jag är själv med barnen. Men hoppas på att hitta en så småningom, men är ju så fruktansvärt dyrt.
    Nu då? ska ni köpa begagnat eller har ni hittat något nytt ? Du kanske har något bra tips om vart den finns ? :D

    SvaraRadera