onsdag 22 december 2010

- Våran Jul-helg. :)

Inatt sov min bror hos mig. Igår kväll rostade vi mackor och kokade ägg, mums!
Sen idag har Jakob hjälpt mig att skotta och elda, tusen tack lillebror. :)
Jag har plockat och städat, och slängt ihop en pepparkaksparafait, eller hur det stavas. Tänkte vi skulle mumsa på det på julafton. Eller i morgon då vi först ska till Niklas familj och fira jul, och sedan ha julklapps-spelning här hos oss.

Sedan på julafton blir vi hos min familj hela dagen, sen blir det säkert lite familjespel framåt kvällen. Brukar alltid bli nå sånt. :) Hiih!
Juldagen ska vi till mormor och äta. :)
Sen annandagen vet ju det flesta Bollnäsbor att det är bandy för hela slanten!
Hiih. Har fått biljetter av pappa i julklapp,så hela familjen ska med. Tror även lille E ska få följa med. Han är ju en van bandysupporter. ;D



Bilderna är på min son och vår lilla kusin Nelly. :) Fast hon är inte så liten, är ett halvår yngre än Elliot, men dom är lika stora. Sötnosar är dom!!
Sen är det min mamma, pappa och bror som är med. :)



Nu hörs vi nog inte på ett tag.. Får se.

Men en riktigt GOD JUL önskar vi Er alla!!
Kramar i massor från oss. :)

1 kommentar:

  1. Jag gjorde dom hos en tjej som heter Jennie :) Hon har gått nagelutbildning :) God Jul på er :)

    SvaraRadera