onsdag 1 december 2010

- Pulka åkning.

Har äntligen beställt en sån här Adidas tröja. Vellat ha en väääldigt länge!
Längtar tills den trillar ner i brevlådan. ;)
Efter det, och efter lunch, klädde jag lillemannen och gick ut med honom och hans pulka. :)

Direkt när vi kom ut ville han komma upp till mamma, mamma-gris.. ;)
Såg ju inte sådär jääätte roligt ut, haha.
Men när det svängde fort var det roligt.
Inge lugna tag här inte. ;)

Han tittar som att han tänker: "Och va faan gör jag här?!"
Haha, sötaste go rumpan!


Här ser det ut som att det går undan, hahahaa.

Håll i Er!

Pekar och pratar förfullt på det mesta.
Jag kanske inte förstår så mycket av det han säger och menar.
Men jag försöker, och babblar på jag med. Hiih.


Nu sitter jag och väntar på att Niklas ska komma hem. Maten är klar, råskalade potatisar och fiskbullar. Vet att det är mångas favoriter, eller inte. Men jag och min son älskar det!
Fick skala potatisarna under tidspress. Elliot var inte på humör för att vara själv på golvet. Sedan blev det väldigt mammaigt och klängit och när det var dags för mat funkade det inte alls. Han surade och vägrade äta sin mat, skulle ha min. Fast vi åt exakt samma, men är ju ganska ofta så. Haha. Jaja, då åkte han i säng. Skrek när jag la ner honom, men sen blev det tyst direkt. Så han var nog trött.
Skönt med liten egen tid nu innan Niklas kommer hem..
Ska titta runt lite på datan, kanske.
Eller så stänger jag av och fokuserar på tv:n.
Vill börja packa ner saker i lådor NU!
Vill så gärna flytta, få tapetsera lägenheten och inreda den! :)
Får se om Niklas har någon ork att ta in alla flyttlådorna från ladan.
Bye!!




















1 kommentar: