torsdag 2 december 2010

- Elliot i Bollnäs. Bebis har det... trångt?!

Lika som bär.. ;) Elliot med morfar Bengt.

Svar på frågan: "Är du gravid? :)" Och där är svaret: Ja! :) är i v. 16+5.

På förmiddagen kom min kära syster och lånade med lillprinsen till Bollnäs. Då passade jag på att sova lite till, och sedan klev jag upp och duschade och sedan hängde jag en tvätt. Sen klädde jag mig och åkte in till Bollnäs. Där höll mamma och mormor på att spela julmusik och viftade med en massa tomte nallar, haha. ;) Sött!

Var inne och bara myste. Skjutsade mamma till jobbet och hämtade upp lillebrorsan på Lust och Lära.

Har inte så mycket mer att skriva egentligen. Mer intresserad av Robinson! :)

Måste bara skriva att det var fullfart i magen igår kväll. Helt otroligt! Är totalt chockad. Jag är ju "bara" i vecka 16+5. Men till och med Niklas kände! :O Den måste gjort en jätte volt. Hiih. Blir vildare än Elliot den här lilla, eller dom här småa. :b Och då var Elliot bra nog vild i magen, nu också för den delen. ;)

Borstar tänderna på mammas mage. :)
Sötnosen!!


1 kommentar:

  1. jadu det kan det mkt möjligt vara, handlar rätt mkt saker där :) den är sen ett år tillbaka :p

    SvaraRadera