tisdag 7 december 2010

- Mjölk och pepparkakor.

Just nu sitter jag och äter mjölk och pepparkakor, mums!
Ingen nyttig diet här inte.. Tar mig faktiskt en banan, mandarin eller äpple ibland.
Men mest så trillar en eller två pepparkakor ner, eller nån choklad från Aladdin asken. ;)
Jag tröst äter lite.. Tycker lite synd om mig själv som sitter här helt själv. Prinsen sover.
Och Niklas är i Stockholm.. :( Saknar honom så!!
Men är nog ganska bra att man är ifrån varandra lite, så man får längta såhär..
Annars är man bara uppi varandra och tillsist kan man bli lite små less..
Kallt börjar det också bli här. Caroline skrev att det var 18 minus, fya! Så jag eldar för fullt, men just nu tycks det inte hjälpa ett dugg.

Snoren rinner på mig, så enormt psykande!!!! Lika att ha ont i halsen, såå drygt! Men det har försvunnit nu iaf. Och det är skönt. Då är man snart frisk! :)

Mamma kom idag vid lunch, vi kollade på tv och pratade medans Elliot sov. Sedan åt vi lunch, och sen packade vi in oss i bilen och åkte till Variant köpcentrum. :) Handlade lite julgrejer och gardiner till Elliots kommande rum. :)
Sedan åkte vi till homopaten. Och hon träffade ju en massa punkter som stämde in på min son. Så fått tips på "medicin"som skall hämtas ut i morgon. Hoppas han kommer bli bättre. Super dyrt, men är nog värt det. Allt för prinsen, så han får må bra!

Fick min Adidas tröja idag, så den har åkt i tvätten. :)
Ljusen och lyktorna från ljuspartyt har också kommit, så ska hämta ut det i morgon. :)
Spännande!
I morgon ska vi nog till Linda. Myspys! Hoppas vi är pigga och friska bara.

God kväll!

2 kommentarer:

  1. Njaaa, prata och prata.. Det är väll bara määh som man känner igen och mamma och pappa :P

    SvaraRadera
  2. Tack så himla mycket! :D Snart dags för UL du... Åååh vad spännande!! :D Kramis

    SvaraRadera