måndag 6 december 2010

- Bilder. Sjuk och utan Niklas..

Gårdagens bilder, hiih. :) Elliot i sin "pyjamas". Full fart där mot kvällskvisten.


Imorse åkte Niklas till Stockholm.. :( Och jag som var så kaxig och sa att detta skulle gå så bra. Men saknar han såå! Men fast jag är sjuk, så har det gått förvånadsvärt bra. Och det känns skönt. Vill inte gnälla för mycket. För syndast är det faktiskt om Niklas som måste åka bort! :(
Fast man har ju hört om hur dom som jobbar beter sig, förlovningsringarna åker av osv.. Men ska jag vara riktigt dum, blond och blåögd så litar jag på min pojkvän. Jag gör verkligen det. Det här kommer jag säkert få ångra att jag sagt en dag.. Och många läser nog och tänker: Men pucko! Så alla andra gör det förutom DIN kille. Jaja. :)



Elliot går för fullt. ;)
Svårt att hinna med att fånga honom på kort, för det går undan. Hiih.
Idag har Elliot varit lite på viset och mammagris. Men som sagt så har det gått bra. :) Vi hanterade det bra och försökte vända på situationen. Gud vad pedagogiskt det där lät, jaja. Slängde ihop en Mossacka med lite rivna morötter, den blev såå god. Tyckte Elliot med! Fast jag har så ont i halsen så känner ju inte så mycket smak.. Men nu har (min) mamma lunch tills i morgon när hon kommer och besöker oss. :)

Min syster, bror och pappa har varit här med mig ikväll. :) Så skönt att slippa sitta själv. Pappa sover till och med kvar här nere på soffan, hiih. Snällast! Ville stanna kvar och elda åt sin sjuka dotter. Niklas kallar mig bortskämd: Ojaa, kanske liiite grann. Men bara lite!
Ska kolla runt på lite syskonvagnar nu.. Ingen som har en till salu eller vet någon som säljer en? :) Ingen brådska än. Men roligt att hålla sig uppdaterad om vad som finns. :)
Såå koncentrerad när han ger sig iväg! Sötnosen mammas!!! ;) Guud så självständig han blivit nu. Så ibland är det lite skönt när det gnälls och bara mamma duger. Man känner sig behövd. :)
Har varit in och bäddat om honom, gör det varje kväll en extra gång fast han sover. Måste kolla så han har täcket på sig, snutten nära sig och så får han en puss på kinden. Varje kväll! :) Tror det är en mammagrej alltså.. Tror inte Niklas skulle göra nå sånt varje kväll iaf.. Men, vem vet?!
I morgon sticker jag, mamma och lille E till homopaten i Söderhamn. Hoppas hon ger honom en dunderkur så han blir frisk!! Sen hoppas jag att jag är piggare så kanske vi kan titta in på Ö&B eller så.. :)
God natt!













1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag känner en som ska sälja en Emmaljunga tvillingvagn. Det är väldigt lite använd och det ingår en mjuklift till. Jag tror att vagnen är ca 2 år gammal. Den är svart. Den finns i Röste.

    Kram från Måns mamma Ida!

    SvaraRadera