söndag 12 december 2010

- vecka 18 men spyr ändå?!

Börjar med svar till "therese": Nej, vi bor inte i Arbrå. :b Tittade på nåt hus där förut, men kände att det är mer in till Bollnäs vi vill. Bor i Rengsjö nu, flyttar in till Bollnäs i Januari.

Ja, nu är jag riktigt less på att må illa och behöva spy..
Var uppe och packade ihop Elliot´s 62-68 kläder och la ner i kartonger, då jag blir akut spy-sjuk. Hinner rusa till toaletten uppe. Usch! Visst jag har mått otroligt illa denna helg. Men det är ju sååå drygt. Trodde detta skulle sluta efter v. 12-13. Mådde verkligen inte såhär dåligt med Elliot!!

Idag packade vi lite i lådor, sedan efter Elliot sovit och ätit lunch så åkte vi och fikade hos hans farmor och farfar.
Efter det åkte vi in till Bollnäs, gick på Elgiganten och köpte fyra nya patroner till skrivaren, sedan Rusta där jag skulle köpt fotopapper, men glömmer och handlar en massa annat istället. Typiskt mig!! Sedan blev det stor handling på Coop. Ovant att handla där nu när man jämt är på Willy´s nu för tiden.
Elliot somnade i bilen så tog oss en tur. :)

Nu har jag suttit och gjort 8 olika förslag på julkort. Tänkte göra olika till alla. :)
Ett till Elliots mormor, morfar, moster och morbror, ett till gammelmormor, ett till gammelfarmor och farfar, ett till farmor och farfar och ett till faster Carro och Calle i Stockholm. Och så ett till mina släktingar Anita och Linda, dom ska få de som tack-kort för de fina kläderna Elliot fick av dem, träffar dem inte så ofta så då får det bli ett litet julkort/tack-kort.

Har gråtit då jag kollat på bilder sen Elliot var nyfödd och så på bilderna vi har nu när han går. Vart tog tiden vägen?! Och varför ska det måsta gå så fort?! :/
I morgon åker Niklas, typiskt. :(
UL på Onsdag också, hihi! Kul!! Så tråkigt att inte pappa Niklas kan vara med.. Men det är ju bara så. Får filma allt eller ha honom med i telefonen, får se. :)

Nu ska vi nog kolla klart på Vem kan slå Filip och Fredrik.
Lägga över lite filmer som vi spelat in på lille E till extern-hårddisken.
Annars säger jag god natt!

1 kommentar:

  1. Jaa han ser och är mycket större än Liam ändå skiljer det inte så mycket. Kevin är född 4e juni och Liam 25e augusti :)

    SvaraRadera