söndag 21 november 2010

- En skön Söndag

Snart ett år sedan...
Åh, mitt älskade lilla barn!!! Du anar inte vad Du betyder. <3
Världens finaste!


Åkte inåt stor staden för handling först på Dollar och sedan Willy´s.
Träffade på Caroline, David och Linus på båda affärerna. ;b Haha!
Handlade inge roligt, bara behövliga saker.
Sedan kom mina små syskon på besök, mycket trevligt. Vi lekte och badade lille Elliot. :)
Sen tog dom lilla Molly (vår hund, eller mammas) och åkte hem.


Har kollat Gossip Girl och Ensam mamma söker. :) Mumsat en massa mackor och duschat.



Lagt till ytterligare lite på H&M beställningen, haha!



I morgon blir det nog Öppna Förskolan och stan med Caroline och Linus. :)
Ska bli trevligt! Hoppas bara man är pigg och alert.
Just nu är jag trött som ett lik. Varit hela dagen. Gick och la mig med Elliot vid ett och tänkte sova en sväng, men jag tvingade upp mig igen. Dumt, men men. Ibland är man de också.

Nu ska jag hänga en tvätt, och sedan blir det nog sängen för min del.
Får se om jag får med mig Nicko, eller om han ska kolla klart på tv:n.
God natt allesammans!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du gillade min klänning Jenny! Tack så mycket för den fina kommentaren :) Jag hoppas att allt är bra med er. Vi ses väl på torsdag hoppas jag! :)

    SvaraRadera