tisdag 23 november 2010

- En krossad fönsterruta...

Idag har INTE varit en bra dag. Jag har känt mig fruktansvärt arg och så ledsen. Över vad har jag ingen aning om.. Och det psykar mig! Orka gå runt och tycka synd om sig själv för ingenting. Vad är det med mig?!?!


Elliot och jag var iaf upp och lekte, borstade tänderna m.m. Då vi gick in i gästrummet och jag fick höra ännu en geting. Alltså jag blir galen! Tog första bästa bok, gick mot fönstret och.. KRASCH!!! Det var den rutan det. BRA GJORT JENNY FRANK!!!!
Min son blev rädd av ljudet av allt splittrat glas så han började gråta. Jag blev rädd att han fått något på sig, rädd att getingen fortfarande levde.. Tog Elliot och sprang ner. Kollade så pojken var hel och okej, och självklart var han det för han var inte i närheten av fönstret. Sedan satte jag mig ner och grät. Grät, grät, grät och grät. Ringde till Niklas och snyftade fram några ord om ett krossat fönster. Han trodde ju jag skurit upp hela armarna eller något liknande så som jag satt och tjöt.
Slutade med att han kom hem i från jobbet iaf.
Ja, jag skäms!
Och ja, jag känner mig mesig och misslyckad som människa!!
Men va fan, jag är glad han kom hem.
Min kropp lider fortfarande efter promenaden i klackskor igår. Har ont i nedrerygg, bäcken och puppan! Ursäkta, men aj min stackars puppa!!!
Tänkte få vila lite då när han kom hem.. Men vem somnar på soffan?! JO, NIKLAS!!

Var in och handlade en snabbis på Coop, träffade Bea och barnen, hennes mamma och Rick. Mycket hjälp har den lyckosten när hon handlar. ;b
Sedan åt vi hos min familj, sedan lämnade vi Elliot där och tog med oss pappa på en lägenhetsvisning. Var NÄSTAN lika mycket folk idag. SUCK! Måste alla i hela vida världen vilja ha just den lägenheten??
Jaja. Elliot tjuvstartade lite med att klämma, känna och riva lite i hans paket hos mormor och morfar. ;)

Älskade rakarunge!! ;)

Framåt kvällen satte jag mig på golvet, tog mig knappt upp sen.
Och slog in lite julklappar till Elliot, och en 1-års present. :)
Paketen nedan.

Nu blir det läggdags, HELT slut!
I morgon kommer min älskade lillasyster och hjälper mig med bakning! Och min mormor är gullig och följer med som barnvakt åt sonen. ;) Taaack, ni är guldvärda!

Puss och god natt! //Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar