lördag 27 november 2010

- Happy Birthday, Jenny!

Har verkligen haft fullt upp, så super sålig uppdatering här..
Men men. Gjort en massa tårtor på egen hand och en massa annat. Vår katt Maja och Elliot är så gulliga med varandra. Leker, kelar och myser med varandra.
Här leker dom i dörröppningen till vårt sovrum, hiih.


Prinsen har gjort sig fin för mammas födelsesag. :) I Fredags åkte vi in till Bollnäs för klippning av sötnosen, hiih. Här borstar han tänderna i sängen. :)

Efter mycket krångel b.la att vi inte hade någon frukost hemma, bilen startade inte m.m.
Så kom vi in till Bollnäs och kunde klippa sötnosen.
Han blev så otroligt stor, "vuxen".
Blev en riktigt liten pojke direkt när baby-luggen försvann..
Hjärtat mitt!!
Rock!!


Hade egentligen en massa att skriva, men har som vanligt glömt bort allt. Och nu är min bror och syster här, kollar på film och myser. Vi har varit in på akuten med Elliot, han andades inge vidare.. :( Fick en massa medicin åt honom, för lungorna och luftröret vidgade sig inte riktigt.
I Torsdags var det en massa trevliga flickor här på mitt ljusparty. Hade så trevligt, pratade och skrattade åt en massa. Taack alla! :)
Sen i Fredags kom Anna, Jimmy, Helen, Jocke, Sophie, Carina och Peter och åt tårta med oss. Blev lite firad, hihi. Tack för de fina presenterna! :) Detta också en super trevlig kväll med mycket mys. ;)
Sen idag kom min kära familj, Niklas familj och så min kusin Louice och hennes kille Jocke. :) Stort tack till alla dem också, så trevligt att ni ville komma. :)
Jag har fått pengar, en locktång, plattång, vetekudde, sia ljuslykta, "family" fotoram och mera. :)
Nu ska jag fortsätta kolla film med mina syskon. Blev tvungen att hämta hem Niklas också, han var i Bollnäs på förfest till Tranan. Han blev orolig över lillprinsen...
Är sjukt trött!
Jaja, här kommer en bild på mig i min nya hårfärg, som jag haft ett tag. :b
Och så lockar, för fick ju en locktång av sambon. ;)
LOVE. /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar