fredag 19 november 2010

- Bollnäs city.

I morse åkte jag och Elliot in till mormor Catharina. :) Vi hade med oss spagetti och köttfärsås som vi mumsade på till lunch. Tog även med mina missbildade muffins. Lika bra mina socker-råttor till syskon får äta upp dem. Hiih!
Sedan hämtade vi Josefin som slutade halv tolv. Och sen åkte vi ner på stan.
Ganska så kyligt idag, det liksom bet till i näsan. :b
Träffade på Sara, hennes mamma och söta lilla Joline! :)
Sedan träffade man ju på andra tönt-muppar som aldrig kommer att växa upp!!! Hur orkar man med sig själv?! Barnrumpa! Gå vidare i ditt liv du också. Nej men just ja, DU HAR INGET!!!
Hjälp, är det mina hormoner eller vad är det?! :s Skönt och få ur sig det iaf.
Fick god middag hos mamma och pappa. :) Tusen tack!
Älskade mormor (min alltså) var också med, skjutsade även hem henne.
Och nu är vi hemma, lill killen var super trött efter allt busande hos mormor och morfar. :)
Och jag är redan hungrig. Och och fy. Man gruvar sig nästan för att äta, är så tjock redan. ;b Niklas var också hungrig och stack nu iväg för att köpa pizza. :o Hjälp vilka tjockisar!! Men vi har inget fredags-mys godis eller nånting, såå.. Vi får mumsa på pizza ikväll då.. Haha!
Fick även med oss lite hem från stan. :)


Byxorna valde syster, MYCKET snyggare på är dom! :)

Den här tröjan var ju bara såå söt! Tittat på den länge. Och nu tyckte Elliots mormor att vi skulle handla på "stora" avdelningen. :b

Den här får Elliot i julklapp av sin mormor och morfar. Super snygg! Även byxor till fick han av mig. :)


Denna kofta unnade jag mig själv. Snyggare i verkligeheten, och såå skön!
Fick även en stickad kofta av mamma, men den fann inte på bild. Och så ska jag få den i julklapp, även den super skön!
Nu ska jag fylla på min H&M beställning för TREDJE gången. Haha, illa! ;b
I morgon ska vi på visning. Hoppas, hoppas, hoppas!!!
God kväll alla söta.

3 kommentarer:

  1. Tänkte på det där med bubbla jag också, vet faktiskt inte. Bubblade bara lite och satt mest på kanten :) Så jag hoppas det inte är någon fara, men bebisen sprattlar då på i magen som vanligt så den verkar pigg.

    Okej, vad spännande :)
    Vore bra med en till pojk. Man har ju mycket pojksaker, och det vore säkert roligt för Liam. Men själv skulle jag gärna vela ha en liten tjej, men det spelar såklart ingen roll :) Men vore kul med en av varje. Men jag har tänkt mig tre barn, så kanske får en tjej nån gång. Dock har jag inga planer på att skaffa en till direkt efter detta, då får det vara lungt ett tag :D

    SvaraRadera
  2. Sådana byxor har Hugo med! :)

    Näe, jag va nog inte så stor.. Men jag kännde mej stor som ett hus kan jag säga :P

    SvaraRadera
  3. Hej på dej Jenny gumman!
    Måste skicka en stor grattiskram till er, tänk va roligt en bebis till! Lycka till och sköt om er pussa Elliot och hälsa Niklas, Massor av kramar från oss i Alfta (o Örebro hihi)

    SvaraRadera