söndag 28 november 2010

- Vad skulle jag göra utan Dig?!

Ja, mitt älskade lilla barn. Kvällen igår på akuten var hemsk..
Att inte veta riktigt vad det var som var fel osv.
Att du inte kunde andas riktigt, uscha!!
Skulle aldrig klara av att Du blev allvarligt sjuk. Du är ju allt jag har!
Jag älskar Dig så mycket, mer än jag kan beskriva i ord.
Du är mitt liv, mitt allt.
Dagen Du kom fick mitt liv sin mening.
Mamma kommer alltid att göra allt för Dig.
Älskade lilla barn..
Jag älskar Dig obeskrivligt mycket, Bengt Erik Elliot.

1 kommentar:

  1. Vad jag hört ska det inte vara farligt, hoppas jag :) Har googlat på det också och det står att det inte är bra med saffran i större mängder. Men imorgon ska jag till min barnsmorska så jag ska fråga henne då. Jag är galen i lussebullar :)

    SvaraRadera