söndag 14 augusti 2011

14/8 2011 - Elvira EXAKT 3 månader, skrattade!!

Idag skrattade Elvira?!?!
Alltså helt otroligt. Både jag och mamma höll på att trilla av stolarna.
Men det var det gulligaste, absolut underbaraste lilla skrattet någonsin!
Bubblande och pipigt. ;)
En sån enorm lycka dom ger en alltså.

Hon har strävat hela kvällen nu efter att få fram skrattet igen. Hon drar djupa, djupa andetag och kämpar på.
Ska sitta hela tiden också! Blir så orolig för hennes lilla rygg och nacke.
Drog sig upp själv när hon höll i mina tummar. Oj oj oj!

Men det var inge roligt att bada ikväll.. Lill sessan var för trött, så blev bara ett illvrål och jag skyndade mig att plaska av henne lite iaf.

Nu ska jag tända en massa, massa ljus och mysa med min underbara dotter, sonen sover sen länge! Super super trött.

Gokväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar