tisdag 23 augusti 2011

Syskonkärlek. ♥



'Elliot skulle, självklart, ha lillasyster i knäet även denna mysdag. Haha. Och Elvira får ta några hårdatag ibland. Men i själva verket är Elliot så otroligt go! Här ska han visa hennes näsa, öga, öra m.m. Allt! Hon är ju perfekt, och det vill han visa upp, hon har ju allt! ;) Sedan klappade han henne på låret flera gånger idag. Och jag sa: "Aj-aj Elliot, du måste vara snäll och försiktig på lillasyster annars kan hon ju gå sönder". Han tittade frågande på mig med sina stora, fina blåögon. Sen förstod jag. Jag sitter ju och klappar henne i stjärten när jag ska rapa henne eller så.. Han gör ju bara lika!

Sen älskar lillemannen att bli kliad på armarna, magen, ryggen och benen. Vilket han även vill ge sin syster. Så idag när mamma och Josefin svängde förbi med lite Sibylla mat så satt han i soffan och kilade Elviras arm. Världens underbaraste och bäste bror!!


Om ni bara visste vilken enorm stolthet, lycka och glädje jag känner över att få ha Er två. Över att just jag fick Er. Att jag ska få följa Era små liv, Er utveckling. Jag kommer alltid att finnas här för Er, alltid. Vad det än är. Jag lever för Er.

Ni är meningen med mitt liv! Utan Er är jag inget.


1 kommentar:

  1. Åh, vad typiskt att inte din telefon funkade! Vi som hade så tråkigt alldeles ensamma i lekparken, vi hade gärna haft sällskap. Du får höra av dig då fort telefonen funkar igen så kan vi ta och ses så pojkarna får leka lite. Skrev till dig igår men kanske därför jag inte fått något svar, om din telefon inte funkar =) Kram

    SvaraRadera