söndag 7 augusti 2011

Snabbt om helgen - Rättvik & 2års kalas

Shit vad tiden rullar på!!
Har mest myst på med familjen, vilket är underbart!
En kväll gick vi hem till mormor och morfar, drack kaffe med dem, tog ett dopp i poolen och gick sedan till Petra´s kiosk och köpte glass och vandrade sedan hemåt. Underbart! :) Kaffedrickande Elliot. :) Helt galen i allt som har med kaffe att göra.

Fredagen bestämde vi oss för att sticka ner till Rättvik.

Åkte först med lill skrållan till BVC, sjukilos klunsen.. Joo, det är sant!!

Hela 7020 gram väger hon vår lilla primadonna, och 62 cm lång. :) Så stor var storebror när han var 4 månader, Elvira är SNART 3 månader.


Rättvik är verkligen underbart!!

Och min och Niklas lilla stad, eller by?! Vi hör verkligen hemma där. Och man kan säga att det var där vi fann varandra.. Ibland har vi tillochmed planer på att flytta dit.. ;p

Men, så blir det ej! Jag är för hemmakär och vill bo nära mor och far.


I Rättvik tittade vi på bilar och gick på marknad.

Köpte en t-shirt till Elliot "Morbror är min bästis" stod det på den. Vilket stämmer in väääldigt bra! :) Hiih. Elvira fick en "Mammas älskling", vilket också stämmer!


Träffade på min familj där nere och även Niklas föräldrar kom och deltog.

Vi åt tillsammans och framåt kvällen åkte vi hem. Med en mycket trött Elliot! Bilden ovan visar hur han tillsist slocknade, äntligen!


Gårdageb var lugn, vad jag kan minnas?!?!

Letade tomtmark, då Niklas vill bygga hus.


Idag var det 2 års kalas för min underbart söte gudson, Emilio. :)

Han pussade och kramade om mina barn när vi kom, sötnosen!

Sedan fikade vi och pratade. :)


Till veckan ser det lugnt ut?!

Nu blir det soffmys med Elvira.

Niklas håller på med sina husbyggen idéer..


Godnatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar