tisdag 23 augusti 2011

Tisdagskvällen - Glass och lekparken

Efter middag, som blev moussaka, så tog vi fram vagnen och gick ner till Ebbes. Hade tänkt köpt en penna där, men dom hade stängt 17:00. Suck. Gick vidare till Sibylla, postade även denna dag en massa paket. Sedan till ICA och handlade glass! Är det sommar så är det. Och då ska det ätas glass, i massor!!! ;)

Sedan hamnade vi hemma hos barnens mormor och morfar. Moster och morbror fick varsin glass. Pappa Niklas fick rycka in och jobba. Jag, syster och Elliot gick till lekparken och lekte medans Elvira fick vara med sin mormor och gammelmormor.

Men gissa om lill vilden for fram i lekparken?! Hjälp! Där gällde det att vara med.

Killen med noll-koll. Kastade sig ut för rutschkanan, som tur var så vet vi hur denne lille kille fungerar. Så både jag och syster var beredda och kastade oss efter honom.. gång på gång.. :p


Hängde sig så här och sedan bara släpte han så han landade på stjärten och for ner för rutschkanan i en väldig fart.. Oj oj oj. Mamman blev ju svettig.. ;) Haha!






Gammelmormor följde oss en bit hem. Sedan följde Niklas med henne hem för att hjälpa henne med hennes bil som inte startar.. :/ Jag gick hem med barnen och la en trött Elliot. Se hur han tokar sig i vagnen på vägen hem.. ;) Haha.


Han somnade mycket snällt. Jag har sedan duschat och jag och Niklas åt nyss lite kvällsfika. Går inge bra för mig att gå ner i vikt. Haha. Jag älskar att äta! Och allra helst onyttiga saker som godis och glass. ;D Hiih. Äsch, nu blir det snart vinter och man kommer gömma sig i lite tjockare kläder.. Orka bry! Jag är tvåbarnsmamma och sambo.


Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar