fredag 12 augusti 2011

Bondjävel!!

Idag vaknade jag klockan fem imorse, usch och fy. Men ändå rätt pigg. Gick upp och kissade.
Har sovit uruselt inatt.. Mamma sa det var fullmåne, så kanske har nånting med de att göra?!
Elvira sov, men la henne ändå vid tutten så vi somnade om tillsammans.

Sedan sov mina underbara barn länge. Så jag klev upp, tog en lång dusch, fixade håret och hade på mig mascara. Guud, så skönt det är att få göra det i lugn och ro en gång!

Sedan vaknade Elliot och vi lekte och åt frukost.
Sedan hade vi race med bilarna, men sen blev det lite rastlöst..
Så gjorde oss klara och gick ut och gick en sväng.
Gick och handlade lite kuvert (vaderade) så jag kan skicka iväg mina auktioner och så tjock tejp. Sedan vandrade vi vidare, gick förbi hos mamma, men dom var inte hemma.
Gick sedan Gunborundan/Korundan eller ska vi säga Bajsrundan?!

Jag ångrade mig bittert efter vi kommit en bit på vägen. Fy fa-an!
För det första så har jag bott på det här området i stort sett hela mitt liv och inte tusan visste jag att den lutade så pass mycket uppåt. Men tro mig, man känner det med syskonvagn.. Och vad väger inte den med barnen i?! 35kg?!? Minst!!
Svetten rann. Och inte nog med det så stank det SKIT.
Fucking jävla KOSKIT! Det har det nästan gjort hela veckan.
Man kan knappt andas genom näsan då det sticker i den pga den vidriga, starka skitlukten!
Så vad tänker Jenny Frank med när hon väljer den bondvägen?!?!
Åh, mitt nyduschade hår.. Snyft!! Känns som om hela jag luktar som en enda stor koskit nu. ÅH!!

Jaja, Elliot var iaf super söt och skulle promt hålla Elvira i handen.
Och min mobil är full så kan inte ta några bilder.. Och det är väl typickt?! :( Missar nå så sött. Men har bilder på oss tre som fånar oss för en stund sen, så dom bilderna kommer nog ut ikväll. ;) Hiih. Om jag hinner och har lust.

Jaja, gjorde en mycket sen lunch åt Elle ner vi kom hem. Eftersom vi åt frukost efter tio. :p
Ska senare efter middagen ner på stan med älsklingen och barnen, tittar säkert in på marknaden en sväng också. :) Mysigt!

Ne, nu är det bara att joina i leken. ;) Byeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar