onsdag 10 augusti 2011

Herre min pannkaka!



Lägger ut en bild på den här godingen som vi mumsade på igår, Magnum double.

För er som inte testat, GÖR DET! Den är underbart god, krämig, härlig.. Mums!

Blev mera glass idag, såklart.. Här tänker vi på figuren, not!


Morgonen börjhade sådär.. Elliot var lite på viset idag med. Skulle promt ha mig att koka kaffe, sa jag ifrån blev han galet arg. Jaja, tror vi måste börja bli lite mer bestämd mot den lilla boss-killen.

Skyndade mig att klä om och ge Elvira mat, sedan slängde jag upp håret i en knut och kladdade på lite mascara. Sedan slängde jag ner ungarna i vagnen, för jag hade sagt tidigare (till Elliot) att vi skulle ut och gå, ohc då ska det gå FORT. Det ska ske NU, helst NYSS.

Kom ut med vagnen iaf och efter en bits promenad kommer jag på att jag glömt tagit bort mascararn som kom runt om ögonen, snyggt! Som tur var träffade vi ingen vi kände.

Gick hem till mamma en stund, måste ju titta till henne och hennes onda mage. :(

Åt lite lunch där och sedan fick jag faktiskt Elliot att sova. Efter många, många minuters killande på ben, armar, mage och rygg. Klockade honom, då jag ocg Niklas beslutat att han får sluta med eftermiddgaslurar på tre timmar. Ska försöka att han sover en timme.


Vilket gick bra. Han vaknade till den underbara lille prins han är!! :)

Packade då ner trollungarna i vagnen, tog med mig lillasyster som slutat jobbet och gick ner på stan. Hittade badtrosor och en baddräkt som Elvira ska ha när vi åker utomlands! :) Dock inga badbyxor till Elliot.. :/



  • Någon som har tiips om vart det finns? Och snygga kepsar? Tack!!

Köpte glass och rusade sedan hemåt för att hinna göra mat. Blev Rättviks glass, smaskens! Syster bjöd igen.. Stackarn. Skyldig henne några omgångar glass nu, hiih. ;)


Efter maten for vi ut till Rengsjö, till E:nas farmor och farfar. Där var också Niklas kusin m.fl. Också Yvonne kom, och gissa om hon skämde bort barnen?! Ojoj. Fick ju ont u magen över hur mycket saker dom fick.


Elliot fick två bilar ifrån LittlePeople och så en liten resväska från Jabadabado.


Elvira fick två par strumpor, röda manschesterbyxor, en vit bodie med fina spetskanter och så en lurvig huvtröja/jacka med öron och en rosa rosett. I Love!! Tusen tusen tack!! Blir så rörd att folk liksom ger dem så mycket, att dom tar sig tid och vill göra det osv.. Tack än en gång!


Nu kollar jag mina auktioner, som går bra, vilket är kul kul kul!


Resa är bokad till Egypten.. ;O ;O ;O Den ni! Nu får vi vänta och se....


Godnatt!


1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt att ni bokat resa =) Vad spännande ;) När åker ni ?

    SvaraRadera