tisdag 9 augusti 2011

Jag älskar Er så det gör ont i mig!



Mina underbara ungar, förlåt för att mamma inte alltid orkar som hon brukar.

Ska samla energi nu och sova gott så jag vaknar till en toppenmorsa i morgon!

Ja, nu har jag surat klart eller vad man ska säga.. Gick fort över, som tur var.

Men fa-an, ibland måste man bara få spy ur sig en massa skit och klaga som bara den. För att sen kanske inse att shit så bra man har det, egentligen.


På eftermiddagen myste vi ner oss i soffan åt banan och drack saft. Elvira fick träna på att hålla upp huvudet. :) Duktiga tjejen! Är så söt med sin bekymmersrynka i pannan. ;)


Sen men goa lille son, som märker direkt när mamma är trött och ledsen.

Ibland blir han lite extra jävlig, men ibland helt underbar. Ska ge en snutten, lägga huvudet på mitt ben, pilla mig i håret, eller nå annat gulligt så man smälter direkt!

Du är ju inte så gammal du heller, lille storebrodern. :) Världens bästa storebror!








Så här trött var han idag, min goa prins!!

Men nej nej, inte sova!


Hade maten klar idag också när Niklas kom hem.

Kände mig piggare och gladare efter mysstunden med mina barn i soffan, det tackar jag för.

Så efter maten gick vi en hemlig liten promenad.. ;) ... och sedan vidare till mormor och morfar. Där kom syster ut så hon och jag promenerade till ICA kvantum, där världens härligaste överraskning väntade.. ne, men typ.

Magnum dubble is back!!! Alltså halleluja!!!

Tack världens bästa syster för att du bjöd mig/oss på glass. ;)

Så skönt med en långpromenad för den delen också!


Nu ska jag mysa ner mig i soffan!

Roligt att auktionerna på Tradera går bra. Kanske blir biljetter tillslut. ;)

I morgon kanske jag släpar mig neråt stan fram och tillbaka?! Vem vet.


Godkväll!

1 kommentar:

  1. Man får absolut klaga av sig! Särskilt som du är en glad och positiv människa och alla blir less ibland! Och nej man blir aldrig ledig från hemmet ;) inte som vuxen. Tror att Elliot och Elvira har världens bästa föräldrar! Kramar från faster C!

    SvaraRadera