fredag 19 augusti 2011

Soffmys med mina älskade barn!

Typiskt mig. Jag kan aldrig bara välja EN bild och lägga ut, jag vill ha med alla. Men jag älskar bilder, ännu mer älskar jag dom som är på bilderna! Mina underbara barn, Elvira och Elliot!

Elliot har aldrig varit så förtjust i tv:n det har aldrig intresserat honom. Men nu när han är trött försöker jag sätta oss där så vi kan varva ner och mysa ihop. Självklart tycker jag att det är bra att han inte är ett tv-freak, för det hinner han bli. Men att varva ner är viktigt, och det gör man ganska bra framför tv:n. Elvira är dock motsatsen. Hon älskar tv:n! Henne får man hålla undan, haha. Allt som rör sig, låter, blinkar osv är häftigt och måste kollas in. Hon är så grymt nyfiken, ni anar inte!

Tänkte på Elviras lilla rygg och skulle försöka ta henne och sätta henne i mitt knä.. Men det resulterade i en galen Elliot! Han skulle minsann mysa med sin syster. Hon skulle sitta"DÄÄÄÄ". Och så var det med de.. Haha!

Tillslut fick jag säga åt honom att vi skulle titta ut genom fönstret för morbror och mormor skulle ju titta förbi... Så då lugnade han sig något.. :p Haha!

Mysungar!!! Han är så otroligt duktig och snäll med sin lillasyster. Jag blir så stolt!!

Hur en sån liten kan vara så försiktig, och förstå så mycket som han gör. Ni är otroliga!! :)




Allt jag gör, gör jag för Er!

//Stolt mamma till Elliot & Elvira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar