tisdag 9 augusti 2011

En finne på röven!!

Beredda?! Här kommer det.
Jag tänker nu spy ut en massa jävla skit för jag är trött och less och måste få avreagera mig lite.

Hade så fint här i lägenheten igår kväll.
Hade lagat mat så den var klar tills Niklas kom hem.
Efter maten diskade jag undan och gjorde återigen fint.
Nu ser det kaotiskt ut! Niklas har inte sköljt ur nappflaskorna sen gårdagen inte sin matlåda, och dom blir ju trevliga efter att dom stått ett tag!
Fick han helt semester från hemmet nu när han är tillbaks på jobbet?!
Alltså små saker som gör att det tar fyrtio år längre att sköta vår vardag.

Bad han ta in sängkläderna ute från torklinan igår. De hade han slängt inne i vardagsrummet. Gett Maja mat imorse och slängt in kattpåsen under diskhon, så när jag öppnar för att ta ut sopoarna rasar det ut kattmat över hela jävla golvet!!

Har lekt och lekt och lekt med Elliot.
Raceat runt på en varsin bil, vilket han älskar när jag är med och gör.
Sedan läst böcker och massor. Känns som jag försöker ge han så mycket tid som möjligt så han inte ska känna sig bortglömd. Men idag känns det som att han aldrig blev nöjd?!
Jag känner att jag inte hinner med Elvira och tycker synd om henne som bara får ligga sött och snällt.

Jag blev iaf jättetrött nu framåt eftermiddagen och märkte även på Elliot han har var mysig och små trött. Men måste ha lagt han försent iaf..
För gud hur vi hållt på nu. Han har skrikit så han är dyblöt i svett. Hela hans hår är blött!
Men jag stod och killade honom, länge länge.. Men så när jag smög ut vaknade han. Så jävla typiskt! Försökte gång på gång. Tillslut gav jag upp och tänkte han får skrika sig till sömns. Grannarna måste ju tro att jag försökt haft ihjäl honom eller nånting, för gråtskriket över gick i rent skrik.
Kände också att jag måstade ta Elvira, hon ligger ju bara hon och blir väl socialtstörd och döv.

Har iaf tagit upp Elliot nu. Han kommer till mig och myser med snutten osv. Jävla gounge. Gör så ont i mig när jag inte orkar till 100%.
Måste försöka knäppa på en film eller nånting, så jag kan mysa med båda mina barn. För jag orkar inte att det ska vara lek och bus i hundratjugi hela tiden..

Jag har iaf, återigen plockat undan en massa, kört ytterligare en tvätt, och diskat undan en massa kastruller och nappflaskor.

Herregud vad usel jag känner mig!!

Och förresten så har jag nog en finne på röven. En röd liten prick. Ont gör den!
Skitdag!!!

Tack för mig.

2 kommentarer:

  1. Linus är ofta på dåligt humör. Han skriker minst en timme varje kväll och jag vet inte vad det är. Har lämnat honom hos mamma två gånger och han har bara skrikit när hon passat honom, likaså när Jimmy haft honom. Jobbigt att inte kunna åka iväg och känna sig lugnt. Hoppas det försvinner snart och att han blir gladare, han har äntligen börjat tagit flaskan så kanske blir han mer nöjd och mätt nu =)

    Tack, dopklänningen är efter min mamma, så den är ett antal år :)tror den är ifrån 60 talet till och med ;P haha, men det är vit och fin ännu ;D

    SvaraRadera
  2. trogen läsare ;)9 augusti 2011 kl. 19:45

    Det vore omänskligt att vara på topp hela tiden! När du känner som du gör, så tänk att "idag är detta det bästa jag kan" ta till dig allt bra du gör! Sen kan ju bara hålla med om att sysslorna i hemmet vilar tungt på dina axlar..! KÄMPA PÅ :)

    SvaraRadera