torsdag 20 oktober 2011

Bilder - Fredag 14 Oktober

Har underbara kvällar med denna sötnos, hon är så gudomligt snäll, rar och glad!!
Tack gullfia!! :)


Elliot och jag möblerade om lite och byte dukar medmera, ville fixa till och göra fint..


Dagarna har varit både roliga, underbara, men också otroligt jobbiga och krävande. Jag har varit bra slut.


Och just denna Fredag var saknaden efter Niklas ENORM!


Man vet ju att alla sitter hemma med sina familjer och myser, inte alla, men de flesta. Och det kändes extra tungt.. Men men, tog mig i genom den kvällen också.


Tände levande ljus och myste på med barnen! Vill inte att dom ska känna av att jag är ledsen och nere. Försöker vara glad för deras skull!


Men jag tror dom märker iaf..


För det har märkts på Elliots humör.. Han har inte haft det lätt den här veckan.. :/ Lillgubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar