lördag 1 oktober 2011

Fredag - Ute, besök, fredagsmys!

På förmiddagen tog jag mina sjuka små barn ut på en promenad.

Gick till ICA och hämtade ut paket.

Sedan stannade vi i lekparken och lekte, då min sjuke son såå gärna ville de. Busade på tills Elvira tröttnade och ville rulla vidare.

Då blev Elliot lite sur och ville absolut inte åka vagnen, inte gå med mamma osv.



Men så underbart lycklig och glad han blev av att få springa fritt i det gröna gräset!


Så roligt att se! Skulle egentligen ha filmat. Han hoppade runt som en ko på första grönbetet.


Skrattade och tjoade för sig själv. Mammas lilla hjärta!
Blev tvungen ta med den här bilden då jag tycker Elliot blivit så smal nu när han varit sjuk. :(


Syns här runt hans lilla mage, och sedan syns det lite på hans kinder.


Tur han haft lite att ta av.. Man hoppas han börjar äta bra igen!!Elvira var med mig och Elliot och lekte idag.


Tog tag i den här bitringen och bet och tittade på den.


Förvånad över att det var hon som styrde över den. ;)









Faktiskt, så blev Elliot tillsist avundsjuk på Elvira och försökte ta av henne bitringen. ;o

Haha, något chockad jag blev!

Han har aldrig förut visat tendens till avundsjuka när det gäller sin syster..

Eller jaa, förutom när det gäller morfar. HANS morfar!


Alldeles efter att jag lagt Elliot ringde Anna och ville titta förbi.

Så då kokade jag och Elvira kaffe.

Som vanligt bara flyger tiden förbi när vi sitter och pratar och pladdrar konstant. ;)

Haha, så när klockan började närma sig fyra for Anna och handlade.

Super trevligt och såå roligt att hon kom förbi. Saknar Anna grymt mycket!

När pappa kom hem gav vi Elliot lite mat, sedan gick vi faktiskt på Sibylla och åt lite fredagsmat.

Sedan vandrade vi vidare hem till min familj.

Där var min faster Mia och pappas moster Ingvor. :)

Kom ju även en massa andra då det nästan alltid är drop in hemma hos mor & far. ;)


Var riktigt mörkt när vi vandrade hemåt.

Men mysigt de med..

Elliot var imponerad av lysena på bilarna och lyktstolparna.


En riktigt bra dag, trots förkylning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar