torsdag 20 oktober 2011

Bilder - Lördag 15 Oktober (utedag)

Jag stod inne på toaletten och sminkade mig, så hör jag hur Elliot pratar så ljust och gulligt med sin syster. Smygkikar ut, och där sitter Elliot med henne, låter henne nypa han i ansiktet, dra i hans tröja, känna på hans hår osv. Och han bara pratar och gullar med henne!
Men sen när jag kommer ut och vill filma och ta kort slutar dom såklart!
Men det är såna här underbara stunder man skulle vilja ha på film! <3
Jag och barnen klädde oss och gick ut och lekte. Då ringde mamma och syster och frågade vad vi gjorde och om vi ville ta en promenad med ny vagnen som dom köpt åt oss! :)
Och det ville vi ju. Och vilken kanon vagn! Elliot älskade den. Och den är kanon lätt att köra osv. Perfekt!


Sedan blev det pyssel i trädgården. Jakob och Erik kom och lekte med Elliot och min mormor kom och hjälpte mamma ute i trädgården. Jag och syster pysslade på inne, frostade bland annat ur frysen och massa sånt. :)

Tack underbara familj för all hjälp! Ni är oslagbara och ovärderliga!


Sedan fick lillfia gröt.. :) Det gillades liiiite mer denna gång. Fick i några skedar. Mycket åkte ut, men ändå.. Duktig tjej! Vi ska fortsätta träna. Svårt att hinna med när jag äs själv bara. Och när hon inte kan sitta helt själv riktigt.


Men du är ju sötare än socker gullunge! :)


Elliot i nyvagnen, trivdes som fisken i vattnet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar