torsdag 20 oktober 2011

Öppna förskolan och stan. :)

Gjorde oss i ordning och åkte på Öppna förskolan idag. Där träffade vi Bea, Emilio, Elias, Therese, Tristan, Malin, Liam och Linus! Busade och lekte där, kanon trevligt. :)

Sedan åkte vi och lunchade på max, haha. Tjock som vi är!
Slog oss ner med Tony, Therese och Tristan.. Förstörde deras lunch, stackare. ;) Haah!
Sedan gick Tony tillbaks till jobbet, och vi andra fortsatte att prata.
Då bestämde jag mig för att ta lill viran i vagnen och promenera hem tillsammans med Therese och Trisse. Gick tillbaks till öppna för att hämta deras väska, sedan ner på stan där vi shoppade loss. ;) Super trevlig promenad med mycket prat, taaack Therese!! :)

Slängde ihop en fiskgratäng när jag kom hem och råskalade lite potatis. Mums mums!
Nu framåt kvällen har vi lekt tvättat, plockat tvätt och tokat oss. Kärlek till min lilla familj!! :)


Elliot ska försöka göra lika som mamman..

Tur han är MYCKET sötare!

Haha, shit så hemsk jag ser ut. Men det bjuder jag på! ;)

MÅSTE bara berätta om gårdagen..

Hade en kanon trevlig kvälls promenad med Caroline.

Men! På vägen hem, bakom Höghammarhallen blev jag typ överfallen av en kille.

Han gömde sig bakom en stor sten, precis där i skogen där två gatulampor gått sönder.

Flög fram och försökte greppa tag om min arm.

Jag som gick med hörlurar i, vejade snabbt och drog sedan ur plupparna ur öronen.

Började öka farten, men hör sedan hur han börjar springa bakom mig.

Skriker "STANNA" och massa annat.

Jag springer för glatta livet.

Fy fan! Har ju inte rört mig på sjutti år.

Ser att han springer paralellt med mig på vägen ovanför (mellan husen liskom)

Och då tänkte jag att "shit vad snabb han är, han kommer komma ikapp".

Men jag sprang så mjukisbyxorna höll på att ramla av..


Längesen jag var så rädd.

Dundrade in i vår lägenhet, låste dörren.

Svetten rann och hjärtat dunka.

Hade ont i hjärtat hela kvällen igår.

Sista gången jag går själv iaf..


Tack, idiot!

1 kommentar:

  1. Åhh, tack! :) Ovant med håret, man tycker alltid det blir för kort. Men jag klipper mig inte allt för ofta så är lika bra att ta mycker på en gång då det växer så fort :p
    Jaa det var jättetrevligt! Har inget alls planerat till veckan vi heller så kan ju planera in en dag då :)

    SvaraRadera