onsdag 5 oktober 2011

Onsdag - Tandläkaren & stan

En glad och pussgo kille vid frukosten.. Mamma gillar! ;)
Tvättat kuddarna som vi var på jysk och köpte igår. Kunde inte låta bli, dom verkade sååå sköna!Sedan lekte vi. Även Elvira, hon grejade på med sina leksaker. Leker så snällt och duktigt!! :)
Dock kom storebror och drog av henne dem och var vrång.. Så då åkte han i säng.
Vaknade och var mycket gladare! :)
Josefin kom och hjälpte oss ut i bilen, sedan åkte vi neråt stan. Och medans jag gick till tandläkaren vandrade dom runt på stan.

Har ju haft tandvärk, eller ont i hela jävla käken nu i några dagar. Natten tills idag var olidlig.

Så nu har dom "fixat", hoppas jag. Bjuder på denna trevliga bild, hahah! Kul för mig att kolla tillbaks på, ni andra får blunda.. ;)

Dom har bränt fram min visdomstand, typ.. Förstod inte riktigt vad den utländska kvinnan sa.

Ont gjorde det, och världens största jävla sprutor plockade dom fram.

Höll på att tuppa av. Dom måste ju förvarna en?!

Tre gånger drog dom fram såna där jumbosprutor.. :( Uaa!


Har fortfarande as ont och går på smärtlindring.. Jaja, bara hålla tummarna att jag är bättre i morgon. Orkar inte ha ont! Jämt är det väl ändå nånting.. Suck.


Stort tack till min älskade syster som ställer upp och hjälper mig!

Säger det ofta, men vet inte vad jag skulle göra utan Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar