söndag 9 oktober 2011

Söndag - Födelsedagsfika och Rengsjömiddag

Älskar hur gó Maja är med barnen.

Hur mycket dom tycker om varandra.

Små varelser verkar förstå varandra.. :)Obeskrivligt mycket kärlek! Elvira försöker ta sin broders hand. :)




Idag har vi städat och storhandlat.

Sedan när Elliot sov putsade jag fönstret i vårt sovrum, dammade och byte gardiner.

Skööönt och få lite ordning och höstfint. :)

Sedan åkte vi till Rengsjö med paket till Helen som fyllt år idag.

Var massa trevligt folk där. :)

Och efter det bar det av vidare till barnens farmor och farfar för middag.


Är nu hemma. Tog mig en lååång dusch.

Känner mig så otroligt slut.

Vilket inte alls är bra då Niklas åker till Köpenhamn i en vecka på Tisdag.. :(


I morgon ska mamma kanske hjälpa mig med mitt skabbhår.

Vilket verkligen behövs!!!

Men frågan är den, ska jag färga mörkt eller ljust?!?


I morgonkväll ska jag, mamma, sys, Anette och Elin åka på storseans med Terry Evans.

Hoppas få kontakt.. Men ändå inte.

Blir alltid så känslosamt. Terry är grym!!

Var på han förut en gång på seans också. Spännande!!


Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag blir avis på er som ska på terry evans. Skulle gå förra gången men blev inte så, likaså denna men man glömmer bort det och nu är det slutsålt. Hoppas ni får kontakt. Måste verkligen vara spännande att gå på det där.

    Och vilka supersöta bilder du knäppt på barnen. Dom är så sööööta.

    Kram

    SvaraRadera