fredag 7 oktober 2011

Torsdag - Jenny namnsdag. :)

Japp, gårdagen var det Jenny. Alltså hade jag och min underbara dotter namnsdag. :)

Det firade vi med lite shopping, och sedan bjöd gullsissie på fika på lilla k. Elviras overall hade landat i brevlådan.

Blev riktigt nöjd med den, snygg! :)
Hittade två bosisar till henne.
En vit behövs alltid, under klänningar osv.
Sen den andra var ju bara rolig och tuff med massa färger! :)


Även lill skrållans byxor hade trillat ner i brevlådan.

Jenny älskar ju militär (finns skabbig militär också), med dessa var såå snygga!

Kan syster och bror ha lika! ;)


Syster köpte en Hello Kitty tröja till lill viran.

Är även en större Hello Kitty bak på ryggen.

Super fin, tack sys!

Elliot fick också vantar av syster.
Han skulle ju promt ha dom. ;)
Haha, rolig den lilla killen som vet precis vad han vill.
Jag investerade i reflexer.
Vilket jag anser vara suuuper viktigt nu när man är ute och promenerar kvällstid.

När vi kom hem satt Maja ute vid Elliots rutschkana, med denna lilla sötnos ihop krupen.

Hon smet med Maja in.

Och mager som hon var blev jag tvungen att duka fram en massa mat, och mjölk!

Och som den magra lilla stackaren åt!

Usch.. Hatar verkligen folk som inte sköter om sina djur!!!

Men vi får hoppas denna lilla varelse bara gått vilse och att någon saknar henne.
Den lilla stackaren skrek och skulle sova i min och Niklas säng.
Men det får inte ens Maja göra, då jag hatar katthår, och är känslig mot det också.
Men hon fick mysa med oss en bra stund.
Fann vår dotter direkt gjorde hon. Och skulle promt vara med henne.
Men neej, det fick hon ej!


Såå fin, jag kallade henne Mira.. :) Haha. Vill ha henne! Men Niklas säger ifrån.. Och jag förstår. Men känns jobbigt... Hon gick ut med Niklas imorse när han for till jobbet. Såg henne nu på eftermiddagen/kvällen. Men hon verkade rädd och var skygg.. Så säkert någon som varit dum på henne. IDIOTER!


Men finns många som inte gillar katter på vårt område.. HMF!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar