fredag 7 oktober 2011

Freeedag. :)

Klev upp ringde konsument nånting för att jag fått en räkning på över 600kr från nånting som heter Moderna Fondvalet...

Jag säger bara VARNING! Jag känner mig grundlurad!!

Jaja, ringde sedan Djurskyddet för att höra om någon saknade en liten katt.

Men nej nej, och djurskyddet hade inte några platser..

Jaja, jag ska fortsätta min jakt på ägaren.

Elliot vaknade halv tio, då hjälpte han mig att tvätta och sedan åt vi frukost i lugn och ro.

Hängde lite tvätt och tvättade lite mer, bäddade sängarna och plockade lite här hemma.

Sedan gjorde vi lunch, pannkaka.

Då dropade mamma, mormor och syster in.

Så dom slog sig ner och åt pannkaka med oss. :)

Efter det gjorde vi oss klara och åkte hem till Caroline och Linus. :)Elliot och Linus åkte uppochned för rutschkanan, fleeera gånger.

Elliot hittade också en traktor som han ääälskar!!
Sedan fikade vi.
Caroline och Linus hade bakat en super smarrig kaka.
Falskpotatisbakelse, eller minns jag fel nu?!?
Goood var den. Så den ska jag göra i helgen eller till veckan. :)
Sedan blev små killarna mys sugna.
Så framför Emil i Lönneberga bänkade dom sig.
Satt tätt intill varandra, höll även handen.
Små godingar!!! :)
Men Linus var hemskt intresserad och fokuserad på filmen,
så blev lite små sur på Elliot som ville kolla och känna lite på hans öron, snutt m.m. ;) Tack för fika och för prat, lek och bus!
Superduper trevligt!
Måste göras om snart nog.. :)

När vi hoppade ut ur bilen här hemma så stod L på parkeringen med sin farmor.

"Ellott, Ellott" sa han.

Sedan sprang dom runt, runt och lekte.

Sedan sa vi att vi skulle gå och leta Maja, "missen" som L säger.

Och då tog sötnosarna varandra i handen. :)

Urgulligt!!!



Efter middagen tog jag bilen.

Plockade upp Bea och åkte och handlade lite mums till Fredagsmysen. :)

Pratade i massor, som vi alltid gör. Blir inte många sekunder av tystnad när vi ses.


Elliot fick vara med och dipa lite gurka och paprika innan han somnade sött.

Elvira sitter glatt med oss och följer Idol.

Men alltså vad ser juryn i Linni?!?!

Säger bara usch! Hon försöker ju bara låta som en pojke..

Och Roshannaåkte ur.. Jag som gillade henne.. Men men..

Röstar man inget får man skylle sig själv.

Och så insatt är jag inte.. :P


Hoppas Ni har en mysig fredag!

Jag funderar på att gå ut och leta lill kissen, Mira..

Får se.. Natti med Er!

Solstrålen nummer ETT!! :)


1 kommentar:

  1. Tack för den fina kommentaren :)
    Jo hade en riktig skitdag igår. Är så less på så mycket och allt med Mimmi och det. Finns liksom ingen att vända sig till, hon förstod ju mig alltid. Är så fruktansvärt trött, Liam är så trotsig, Linus vill varken sova eller äta. Känns som om allt är ett enda kaos och jag känner mig totalt slut om dagarna. Men jag hoppas det vänder snart :)
    Kram

    SvaraRadera