torsdag 20 oktober 2011

Dagarna..

Han är ju inte dum på en fläck den här ungen..
Här har han plockat ur hjärtat, ängeln och ljuset.. Sedan gräver grävskopan i gruset som är på fatet. Haha! Sötast!! :)

En glad sötnos sitter på golvet och busar! Blir så lycklig av henne, hon är så glad jämt. Så hon skänker en sån värme och kärlek. Underbara flicka! Mammas ängel! :)Trodde dagarna skulle bli lite enklare och lättare när Niklas kom hem..

Men oturen fortsatte.. Kände att jag inte orkade riktigt, så bröt ihop och grät en del.. Elliot blev ledsen och villa absolut inte att mamma skulle gråta.. Kramade om mig, och skulle bara vara hos mig. Lill gubben, förlåt för hur mamma beter sig.

Men hela veckan när Niklas varit borta har det känts tufft, klart det är tufft att vara själv med två små barn liksom. Men jag har bitit ihop och tänkt att det blir bättre när Niklas kommer hem. Men så kommer det saker som bara gör allting värre.. Så det rann över för mig.. Jag brast där.. Men samtidigt är det skönt. Jag måste få ventilera av mig ibland. Jag håller för mycket inombords.. Men men, sån är jag.


Tänkte ett tag skriva att allt går åt helvete. Men det är en lögn. Barnen är allt! Och med dom är det ju bra osv. Så egentligen är detta ingenting att bry sig i.. Bara meteriela ting.


Men ändå, ibland är det svårt att se klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar