torsdag 20 oktober 2011

Måndag - Elias 1år

Började med en rejäl sovmorgon och en massa morgonmys med dottra innan Elliot tillsist vaknade för dagen.

Hur underbart som helst! Njuter av varje sekund (nästan) med mina barn!


Sedan tog jag min trotsige son och promenerade hem till familjen Kyller, då lille Elias fyllde 1år. Redan?! Vart tog det ÅRET vägen?!

Det var inte alls lätt att få ut min son, han ville inte.

Sedan villa han inte gå!

Inte åka vagnen!

Inte gå in till Emilio och Elias på kalas!

Men men, tillsist kom vi iaf in och han tyckte det var jätte roligt att leka med pojkarna.

Var dock JÄTTE blyg för Beas föräldrar och morföräldrar. Men dom åkte ganska snabbt.


Fick glass och det uppskattades! :)

Emilio. :)

Elias. :)

Så åt pappa Patrik lite mat, då var det flera som blev sugen.. Haha!

Självklart kommer Elliot på en bil! ;)

Elliot busade och tog lillasysters napp. ;)


När vi gick hem blev det återigen trots, då denne lille kille ville gunga.

Och lite gunga kan väl inte skada tänkte jag..

Men det var inte det lättaste att få honom därifrån..

Lill hjärtat, är inte lätt att vara liten.

Inte förstå varför pappa är borta..

Och inte kunna säga det man vill och menar..

Förlåt om mamma blir arg för lätt ibland.

Men det är inte alltid lätt att vara mamma heller..

Hur som helst, Jag Älskar Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar