torsdag 9 augusti 2012

Bland annat Arbetsförmedlingen..

 Oj, just det!!
I söndags firade vi min allra bästa vän, min mormor. Som fyllde hela 80år!
Men pigg och vacker som hon ändå är. :) Så glad och tacksam över att få ha den underbara och fantastiska människan i mitt liv, att det är MIN mormor. :)
Kände mig också rätt fräsch efter lördagens bröllop och nattens festligheter.. Eller, ser man inte skaplig ut för att vara "bakfull"? ;) Haha.
 Lite annat som händer just nu... ? Hm. Jag jobbar och står i.
I måndags hade Elliot ett kruppanfall, hela natten och det höll i sig även måndag dag.. så då fick vi åka upp på sjukan.. Tänkte först skicka oss till barnkliniken i gävle/hudik men ändrade sig sedan.. Han fick andas i den där masken flera gånger, gick kortison tabletter osv..
Han var så duktig så efteråt fikade vi i caféterian på _Sjukhuset.
Tanten i kassan bjöd Elliot på fika (han ville ha en omgång till), då hon tyckte vi hade sååå fina barn! Och tyckte sååå synd om Elliot som lät så hemsk i andningen.. :( Och JAA, han lät verkligen hemsk! :( Ska stå på mig nu så vi kan få hem grejer! Och att det görs en riktig utredning på honom!
 Super dålig bild, jag vet! Men ni ser iaf ett gammalt fönster, som jag (bokstavligen) slagit ut rutorna på. Skar upp tummen också, men de behöver vi inte gå in mer på. :P
Satt in hönsnät och sedan hängt upp lite smått och gott. :) Är riktigt nöjd med den!! Dock saknas de, lite tycker jag.. så jag söker runt ;)
Ser konstigt ut då det står en annan tavla bakom. Men kommer kansek bättre bild sen! :)
Var ner på Arbetsförmedlingen idag.. Stor SUCK! Hade ångest så herregud! Tycker "Arbetslös" låter så hemskt och dömmande.. Haha. Men ajja, tog mod till mig och gick in.. Och då är man "EJ behörig".. Haha, underbart! Hur man nu lyckas med att inte vara behörig på arbetsförmedlingen?! Oj oj. ;)

Niklas är och fiskar med Jocke. Så jag är själv. Mår inge vidare. Halsen värker och jag känner mig enormt febrig, men men..
Nu ska jag bänka mig i soffan. :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar