torsdag 23 augusti 2012

Helvetesdagen..

Haha! Ne men typ som rubriken lyder, typ så känns det just nu. Jag är trött i hela kroppen, det värker nästan i hela kroppen. Jag känner mig klibbig, sliten, äcklig.. Ja, säg nåt (!!) så mår eller är jag just nu! Blää. :P
Ne men prinsen sov ingen eftermiddag idag, tänkte prova så, så kanske läggningen på kvällarna går lättare.. Men fy fan! Han blir så trött, så vrång, så trotsig och lyssnar NADA. Han har knuffat sin syster, jag vet inte hur många gånger idag. Och så gör han aaaaaldrig!! Han har rivit och slitit i ALLT. Rymt från gården, burit Maja på sitt egna lilla vis, kastat omkull barnpoolen, ätit giftiga bär, gnällt över leksakerna och en massa annat, SKRATTAT åt mig när jag varit arg och sagt till på skarpen. Hånskrattat! Då brister det för mig. Det är det värsta jag vet!!
Så jag är heeeeeelt slut nu.
Att uppfostra barn är INTE lätt. Alltså verkligen inte. Det tar på krafterna. Sen har vi ju dom som släpper på det mesta och inte orkar bry sig osv. Men jag VÄGRAR olydiga, vrånga.. som jag då tycker OUPPFOSTRADE barn! Det finns inte på världskartan de inte.
Med vänliga Hälsningar Militärmorsan!!

 Medans jag var innte och höll på med middagen, kyckling gryta och nudlar, lekte barnen snällt ute. Lite gnäll från Elliot då han inte gäran delar med sig av "sina" bilar. "MIN!" säger han om nästan alla bilar och traktorer, fast att det kan vara Elviras. Suck!
 Mamma, pappa och Jakob hade vi bjudit på middag idag. :) Det var mysigt!
Niklas är ju inte hemma idag (lyllo han, denna hemska dag!), utan han är på firmafest.. Hela jävla dagen och kvällen. :P Känner mig lite bitter nu, haha. Äsch!
 Elliot getingstucken?! Vänster här på bilden ovan.
Skönt att sommaren är över nästan.. Dessa jävla äckel djur. Getingar, flugor, MYGGOR! Bläää!
Bleb jätte, jätte rädd i morse när jag såg hur svälld han var! Usch. :((

 Efter maten drack vi kaffe och åt ryttarkaka med glass. :)
Kanon härlig eftermiddag!
När mamma och pappa åkte hemåt blev det livat på barnen. Dom grinnade och skrek.. Pjuu!
Slogs om kvällsmackan, Elviras välling var slut.. de ena med de tredje.. ÅÅH! Kanske ska lägga till att Elvira knappt sovit nu på några nätter också, så mamman är sliten!
Jag som gnällt över att ungen inte har några tänder.. POFF! Där kom dom. Kindtänder och överallt känns det som. Stackars liten! Hon fick iaf en Alvedon nu innna läggningen.
Ska bänka mig själv i soffan nu. Tänkte bjuda över Malin, men är så trött, och så har hon nog fullt upp med bakning.
Hörs mer i morgon. :) Kanske.. I morgon är det min tur!! :D Vikariefest med dom härligaste brudarna ever!! Längtar såå!! :D Ska försöka uppdatera med bilder och så.. Fast jag har ju ingen kamera.. ?! ÅÅH. Kanske köper en! ;) Byeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar