måndag 20 augusti 2012

En bra måndag bara! :)

 Vilken knepig dag jag har haft alltså.. Kan man skylla på hormoner, eller vad fan är det frågan om.. ?! Idag har jag gråtit, lite små tårar, lite nu och då.. Åt ingenting alls egentligen. Och så här var jag aldrig förut! Alltså ALDRIG, att få se mig gråta fanns inte, det hände liksom inte. Oj oj. Tänker fortsätta skylla på mina graviditeter, för efter dom blev jag såhär..
På bilden ovan går mina vackra, ovärderliga små barn. :) Som jag är så stolt över, världens snällaste och duktigaste barn! :) Elliot ska omtänksamt hålla i sin lillasyster när dom vandrar längs vägen. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar Er!

På förmiddagen mötte vi upp Caroline och Linus och gick en runda på Dollar. :)
Fyndade lite smått och gott, sånt som man behöver i hemmet.. tvål och bakplåtspapper typ. :P

Sen åkte vi hem, lagade lunch och barnen sov.
Jag plockade och donade så som jag nästan alltid gör. ;P
 Efter barnen vaknat och vi lagat middag cyklade vi till lekparken då barnen så gärna ville de.
 Båda barnen ville GUNGA! :) Såklart. Hiih.

 Sedan var vi grävmaskiner och grävde ;)


 Sedan cyklade vi vidare till mormor och morfar.
Men där var ingen hemma. Bara gammelmormor. :)
Men jag hade lovat picknick, och packat ner kakor.
 Så picknick blev det allt. :) Myyys!
Är trött nu.. Mår inte bra.. Jag känner de.. Jag vet inte vad det är eller vart jag har ont eller så..
Tror jag tänker för mycket.
Är ett hus jag JÄTTE GÄRNA vill ha! Så tänker på det konstant, dag och natt. Blää! :P
Kommer inte kunna slappna av förän man vet om det kanske blir något.. Eller kanske inte..
Vet inte vad jag gör om det inte skulle bli mitt, vårat.. Guuuud.
Måste tänka på nå annat!
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Helt underbar bild när de går hand i hand! Den borde ni förstora upp och ha på väggen..:)

    SvaraRadera