torsdag 9 augusti 2012

Min syster. ♥

 Som säkert alla redan vet var min syster hemma över helgen.
Helt ofattbart.. Fattar knappt när hon är hemma längre, och denna gång gick så fort. Man tror liksom att hon finns där hela tiden, men det gör hon ju inte.. Så man stänger nästan av.. Kopplar bort.. Bara för att man vill inte tänka på om hon är här eller inte.. Svårt att förklara..
Iaf så hade jag saknat henna MASSOR!
 Vi satt mamma och pappas altan, sminkade oss och drack vin. Så som det ska vara!! :)
 Jag älskar dig syster! Mest av allt. Jag är hel när du är här. Jag känner mig lättare och lugnare i själen och hela kroppen på nå vis.. Min andra halva, måste vara det.. Du gör mig complete.. Vet inge passande ord på svenska för de.. Men så är det!
 Hade en liten son som saknat sin Pim i massor också! Får suga på en tom cider burk. Haha.
Längtar så sjukt mycket till vi ses igen!!
Och då har jag med mig bästaste Malin! Kommer bli en sån fantastisk rolig resa till England. Längtar såååå! ;) Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar