söndag 26 augusti 2012

Lugnsöndag med kalas för Liam. :)

 
Dargarna har bara sprungit förbi. Hinner inte alls med. :)
Vi myser och har tagit det rätt lugnt.. Varit på husvisningar och donat på här hemma..
Visat upp våran lägenhet också som verkar vara riktigt omtyckt. Kul!! :)
 
Idag har vi varit och firat sötaste Liam. :)
Gott fika och barnen fick busa! En perfekt eftermiddag.
Barnen verkar somna snällt.
Och i morgon väntar dagis.. Herregud så nervös MAMMAN är! ;)
Men barnen längtar, och tror dom kommer tycka det är riktigt, riktigt roligt att få träffa alla små kompisar och leka och busa med dem. :) Och så lite nya leksaker på de!
 
I fredags tillbringade jag dagen på stan med världens bästa Anna.
Vi fikade på krokanen och shoppade loss lite här och där.
Var även ut till Karlssons. Sen följde hon med hem hit på kaffe och ryttarkaka.
Underbar dag med en underbar vän!! :)
 
Gjorde mig sen klar för kvällen (vikariefest), som spenderades hos Synneve ute mot Söderhamn. :)
Mamma och bror skjutsade mig till Helen, så där ifrån skjutsade Jocke oss.
Vi åt exotiskplanka ihop, pratade, spelade spel, "bonga" och allt möjligt. ;)
En grymt trevlig kväll! Fantastiska tjejer!
Hälsningar "Grädden"
 
 
 
Har köpt typ en sån här lykta.. Tror det var i onsdags när jag var på shoppingrunda med min favorit tjej CAroline. ;) Hiih. Vi hittade ju farligt mycket roligt och fina saker. ;) Hiih.
Den stora kronen har jag inhandlat och dekoreret snyggt! Tycker jag iaf. Bilder kommer. :)

MEN! Min HTC mår inte alls bra. Så den åker in på lagning nu, om dom nu ens kommer lyckas väcka liv i den överhuvudtaget.. Suck!! Har mammas gamla så länge.. Och den tar inte emot sms eller nånting.. Halebop har försökt hjälpt mig uppdaterat, men ne.. ÅH!
Ajja, i morgon ska jag försöka pyssla. Måla, sprejja, dona! Nånting. :) Så jag får känna mig lite gladare. Tänker bara på huset nästan.. Och de gör mig konstig i huvet.. ;D Haha!

Sov gott! Hörs mer om dagis i morgon. Håll tummarna!
Byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar