tisdag 28 augusti 2012

Sorgligt...

Ja, det är exakt så jag känner.. Idag har tårarna kommit i floder, gång på gång.. Utan anledning. Så jävla pissigt! Usch!! Saknar min syster, så inni helvete!! Jag vill ha henne här! Jag vill mysa med henne i soffan, äta gott och bara vara. Tända ljus och mysa under en filt! Prata, fluma oss som bara vi kan. Jävla skit dag...! :(
Jag saknar Jocke, bara att få se honom, springa på honom på stan eller utanför våra föräldrar. Så jävla orättvist allting!! "Hans" låt kom i bilen, och då brast det för mig.. Lilla Jocke, varför... ?? :(

Så ne, idag har inte varit någon positiv dag. Jag känner att halsen värker, och så känner jag mig varm. Igår frös jag ju hela kvällen så Niklas fick bädda om mig och hålla om mig allt han kunde. Vill inte och har inte tid med en förkylning nu!!

Sen har jag sån sjuk jävla press på mig själv just nu.. Över jobb. Alla hojtar om jobb här och där och jag ska hinna skriva om cv och personligabrev samtidigt som jag sköter hemmet och två små barn. Sen kan man väl ta samma, men man vill ju "matcha" jobbet lite.
Och att vi bytt säng åt Elliot var nog det värsta vi kunde göra just nu. Han somnar typ inte förän nio om kvällarna, och då är jag helt slut! Har ju ingen direkt ork och energi för att sätta mig och slå på datorn och skriva cv och leta jobb.
Sen att man inte får nå svar, det får en att känna sig värdelös. Alltså verkligen. Fattar inte.. Inte för att jag sökt super många jobb, men ändå.. Tycker jag sökt ett gäng nu..
Även att lämna barnen på dagis kommer bli sjuuuuukt jobbigt om jag inte har nå jobb. Är ju nästan bara stressigt att åka dit och lämna i tid och så vara där någon timme och sen hämta hem dom i tid.. Njaa..
Vette fan hur jag ska göra med allt.. Mitt såkallade liv.
Hade man pengar skulle jag starta eget, helt klart. Men det är ju bara en dröm..

Jag vill helst jobba 50 eller 75%. Jag vill inte att barnen ska få för långa dagar på dagis! Jag vill itne jobba helger, och helst inte kvällar!
Jag kanske får vara arbetslös resten av mitt liv.. Jag hatar ordet arbetslös!! Fy fan. Bara ordet framkallar ångest och negativa vibbar!

Jag känner mig uppsvälld, tjock och ful.
Får jag inte mens snart hänger jag mig själv.. Man ska väl för fan inte behöva må så här?! Måste ju vara nå allvarligt jävla fel på mig!! PsykJenny, joolu.



Idag var iaf Niklas med barnen på dagis, han ville ta en dag innnan han åkte.
Så då passade jag på att packa ihop min HTC och skicka iväg den. :( Bara de känns så osocialt. Känner mig isolerad från omvärlden! Telefon nummer är borta, ingen fb. Och sen har den inte tagit emot sms.. Eller de hoppade igång idag under förmiddagen.. Då ramlade det inte femton stycken. Men slutar väl snart att funka de med.. :/

Alla verkar vara påväg med sina liv nu. Ska dom inte gifta sig, så skaffar dom barn eller hus. Känns bara som att det är mitt liv som står jävligt stilla just nu!! Fy faan så jävla bitter. Haha! Nu får man skratta lite åt sig själv. Men jag gillar när det händer saker.. Så är det bara.

Sen huset vi var intresserade utav.. Som vi nästan älskar.. Besiktningen visar på att det måste dräneras om.. Och då måste mycket göras innuti huset också. Inte alls vad vi räknat och hoppats på! Ghaa! Inte mycket som är bra nu, så... Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar