torsdag 9 augusti 2012

Bröllop 4/8 2012

Jag och mina små syskon, klara för bröllop. :)
 Niklas & Jag.
 Mamma, jag, bror, sys och pappa. :)
 Bestman Max (brudgummens lillebror) och tärna Anki (brudens bästa vän).
 Bestman Björn och tärna Clara (brudummens lillasyster).
 Brudparet, Carl & Carolina. :)
 Den vackra klänningen!!
 Den här bilden är såå fin och blev så bra på Carolina!!
Förutom att den blev suddig. :( Jag veeeet! Jag är en USEL fotograf!
 Ger varandra ringarna och ger äktenskapslöftena.
Så vackert! Alla satt nog med tårar i ögonen.
 Kyssen!!
 Man och hustru. :)
 Far iväg i snygg bilen.
 Vi andra går mot festen.
Niklas vrålar:
- Äntligen! Nu börjar det roliga.
Direkt när vi kliver ur kyrkan. HAHA!
 Skär tårtsan..
 ..och matar varandra.. Aaaw! :)
 Brudvalsen som sedan avslutades med Sean banans "Digge-digge-ding-ding-ding" var minst sagt GRYM!! Skrek mig hes i extas!! Så jävla bra på ren svenska!
Sen Max och Claras rapp om storebror Carl var enromt! Helt ofattbart grymt!

Hade en fantastiskt kväll, med mycket blandade människor. Men så roligt hade vi! Var såklart sist kvar på dansgolvet med sis, Jocke och Marcus. Haft träningsvärk i benen flera dagar efter. Men såå ofattbart kul! Tackar för en underbar kväll!! Vilket jobb, och vilka fantastiskt vackra männisskor, stort tack till Er Carolina och Carl. Önskar Er all lycka i livet! Och ni är verkligen som gjorda för varandra!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar