söndag 29 juli 2012

Update!

 I Fredags var jag och Niklas som sagt ner på stan medans barnen var hos mormor och morfar. Här är skjortan som han köpte till bröllopet och slipsen. Snyggt satan! Jag som valde så klart det blir bra. ;) Niklas ville ha en vit skjorta, men hans syster har rosa rosor på sitt bröllop, super fina! Så tyckte det här var mycket mer passande, och roligare då både jag och Niklas nästan jämt är svart/vita. ;)
 Hittade även lite till lill skrållan. :) Ett par super söta hängselshorts, tuffa jeans med skärp och så världens sötaste Mimmi tröja. :)
 Elliot fick ett par super tuffa jeans shorts! :)


Nu har jag jobbat sju dagar i rad, ingen vila ingen rast, tyyyyp. ;)
As trött och kroppen känns tung, seg och sliten.
Springer dessa våningar upp och ned, ned och upp. ;) Haha!
Men nu så, är jag ledig i morgon och det är Grillnatta. Underbart mysigt!
Ska njuta nu!! Snälla ge oss fin väder! :) Bara så det går att vara ute.
Godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar