fredag 27 juli 2012

Snabb uppdatering om ingenting, egentligen.. ;)

Förstår att ni måste saknat mina uppdateringar i massor.. så, nu gör jag en liten snabbis! För tro inte att jag är ledig inte. :P Haha! Idag börjar jag 15:45, ska då befinna mig ombytt och klar på våning 4 i Rengsjö.
Men jag tycker faktiskt det går otroligt bra! Jag saknar mina barn och Niklas hela dagarna, men samtidigt är det skönt.. saknaden alltså, att få känna den, att få längta.. Så när jag kommer hem har jag saknat barnen så otroligt mycket så det känns som att jag har hur mycket energi som helst.
Veckans pass har sett ut såhär (och kommer se ut):
Måndag: 7-21
Tisdag: 6:45-15:45
Onsdag: 7-16
Torsdag: 7-16
Fredag: 15:45-21:15
Lördag: 7-21
Söndag: 7-16

PJUU!
Idag när man slappnat av lite så känner man hur trött man verkligen är. Häromdagen när vi gick en kvällspromenad med barnen orkade mina ben knappt bära mig. Springer ju hela dagarna på dom där våningarna. Igår åkte jag rätt mycket hiss, men det var bara för att jag hade jordens jävla mensvärk!
Sen tisdagen var en grym dag! Mycket tunga lyft, inget flöt på som det skulle, men men. Resterande dagar har gått som på räls. Förutom att en tant satt i halsen och höll på att skrämma livet ur mig. Gud så rädd jag blev!

Trivs jätte bra faktiskt. Så tacksamma och gulliga pensionärer och roliga kollegor.
Vill göra allt möjligt när man kommer hem til barnen, fast man är trött och är sliten. Hinner ju inte med sådär super mycket. Men promenader, lekparksbus och glass har vi hunnit med. ;) Älskade små hjärtegryn!

 Mina små älsklingar älskar glass lika mycket som mamman. ;)

Uppskattar tiden med mina barn så mycket mera nu. Jag visste inte vilket lyx jag hade förut som fick vara hemma med dem jämt. Jag tar tillvara på varje minut med dem nu, njuter och är lycklig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar