söndag 8 juli 2012

Lördags kvällens tokerier och roligheter ♥

Var klar tidigt denna dag, och rejält laddad. Hiih. Svart tubtop med spets runt om bysten, sen svarta shorts med spets motiv som döskallar. ;)
 Super gott vin!! Detta blir det fler gånger. :) Smuttade lite på vinet, dansade och sjöng med barnen. Hiih. Skojjigt!
 Sedan kom äntligen Malin och hämtade mig. :) For hem till hennes mamma och hennes släkt där det blev femkamp med frågesport och utmanningar. Så fantastiskt roligt!! :D Och Malins söta lillasyster Emma stöttade mig hela tiden. Kändes så bra! Jag som är rätt så blyg, kändes som att jag kom in i gänget på en gång. :) Tusen tack!!

Haha, stackars lilla Malin var nykter och fick dras med mig. ;D

 Förfestade sedan med Fredrik och hans kompisar hos någon jag inte minns namnet på. HAHA! Men var trevliga människor. :)

 På parken körde Fredrik och Adam sin perversa-snusk-dans. ;D Haha! Minns dock inte vad det var dom sjöng på hela kvällen.. En annan jag gick ju och nynnade på "Du måste flytta på Dig".

 Hade iaf en sjukt trevlig kväll med denna underbara pingla!! ;) Hiih.


 Alltså jag är så galet ful, men det bjuder jag på.. För det syns verkligen hur skojj vi hade!!
 Denna suddiga bild ska föreställa Niklas Persson, Jimmy och Malin. Duktig fotograf. :)
 M.I.D står på scenen. Det slutade med att man bara såg vakter på scenen. *Publiken var sjukt galna! Hel knäppt. :P
Tack alla inblandade för en kanon kväll. ;)
Blev lite surig i slutet mot kvällen. Men istället för att tjaffsa och bråka tog Jenny telefonen och ringde sin bror och åkte hem i ganska skaplig tid. Duktigt av mig. Taskigt av er som ska trigga igång en.. :P Haha. Ajja. Ser fram emot nästan tokerier. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar