tisdag 17 juli 2012

Järvzoo ♥

 Denna underbara dag packade vi in oss i bilen och for till Järvzoo. Min lillebror Jakob ringde när vi precis satt oss i bilen och han ville också följa. :) Och barnen blev överlyckliga!
 Uppför vi går. :)





 Elvira klappar "vovvarna". Hiih.






 Träffade på barnens tremänning Victor. :)
 Världens finaste Elvira! :)


 Elliots bästa vän. ;)


 Fikapaus! :) Mums! Elliot var hungrig. Åt upp båda sina skinkmackor.
 Elvira är duktig på att hugga in hon också. ;)

 Njuter! :)
 Här har vi en brud som kan äta.. dock inte som en dam. ;D HAHA!

Världens lyckligaste när man får sitta med favoriten, morbror Jakob. :)

 Fick besök av små ekorrar. Riktigt nöjd med den här bilden, äntligen lyckas jag kunna med kameran någorlunda. ;) Hii.
 Elvira fick spring i benen och ville inte äta upp mackan.. Så hon och pappan tog en promenad uppför. Guuud så sur man kan se ut att vara då. ;)
Träffade även på Elin med sin mamma, syster och så William & Oliwer. :)



 Barnen föreslår en paus. ;) Hiih. Sötnosarna mammas!!
 Älg! En kalv, men den var skiiiit stor. :P
 Sån fin bild!! Min älskade bror och min älskade son. :)
 Ren!
 Mysoxe... Eller nå?! :P Var så hårig så jag såg inte riktigt. :P

 Glaaaaaass i stora lass! :)

 De häftigaste av allt tror jag.. BJÖRN!
Björn mammans öron sticker upp där till vänster om trädet i mitten.
Och de tre björnungarna ligger mellan de trädet och de högra.
 Där ser man lite bättre.. Bakom stubben har vi mammabjörn! :)

 Elliot och Jakob är chockade över de höga träden och hur högt upp vi är. :)
 Den ryska bögvargen..
Haha, nedå. Varg!

 Den super fina fjällräven! Gud så vackra.
Bara ett 50-90 tal kvar, rädda dem!!

 Min familj. :)
 Elliot hade roligt, och så också vi.. Kanon mysigt!! :)

 Mina mupp-grabbar! ;)
Jakob, Elliot & Niklas.

 Vackraste utsikten!!
 Vackraste sonen!!

 Berättar att ugglorna låter "Hoo-hoo". :)
Sen myser han som bara den med sin morbror. :)

 Elvira sov en stund.. Men vaknade mot slutet igen. Så hon missade inte alls mycket.
Vi gick sakta också. :) Så då fick vi se den här söta saken som vässade horna..

Tack för idag underbara Ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar