söndag 15 juli 2012

Promenad till Gamm & Ua.


På förmiddagen tog vi barnen i vagnen och gick hem till barnens gammelmormor och hon hade hennes syster Ua på besök, hennes riktiga namn är Rut, men ända sen vår mamma varit liten har det varit Ua. :) Barnen fick kräm och mjölk, sedan fikade vi lite bullar och rån. Jag fick med mig ett jätte fint sängöverkast som blev super bra till vår nya tapet. Ska visa bilder på de nått tag. :)
Sedan gick vi hem i regnet. Lagade lunch och la barnen. Jag tvättade och Niklas satt vid datan. Sen degade jag ner mig i soffan och kollade på någon gammal film som var rätt så bra faktiskt.
 I väntan på att vi ska bli klara och åka och handla/panta.
 Uttråkad tjej. ;) Haha! Vill vara med brorsan och busa. Men han hade stövlar, de har inte hon. Eller hon har, men dom åker bara av för hon har lite runda vader. ;)

 Elliot älskar när han får ha stövlar, för då får man plaska. :)

 Sötnosen frågar varje gång innan han kliver ner i en pöl om det är okej med oss... Haha, lille hjärtat! Jaa, hoppa du! svarar vi. :)

 Pappan tappade lite pant på vägen till bilen, var en hel del.. Som tur är hjälper Elliot till och bär. :)

 Medans vi pantade alla burkar och flaskor ville barnen åka bilen på Coop. Så där trängde dom ihop sig. :)
Handlade på dollar, rusta och Coop. Ibland behöver man fylla på med både de ena och de andra.
Sedan åkte vi till Rengsjö och lånade film utav Helen och Jocke. :) Det räddar nog våran kväll!! Fy vad det kan regna..!! Måste vara den värsta sommaren på FLERA ÅR ???!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar