söndag 8 juli 2012

Söndagen i regnet.

 Skruvat lite bil på förmiddagen med mina älskade små kids. :)
Sedan när dom la sig och sov eftermiddag tog jag och gick en långpromenad med Malin runt stan. Skönt och behövligt! :) Mår faktiskt otroligt bra idag. Roligt, eller roligt och roligt, man måste ju skratta lite när Malin berättar lite extra tokigheter om gårdagen.. haha. Men jaja, såå kul. :)
Pratade sedan lite med mamma på hennes altan, sen började det stört regna. Så då tog jag bilen hem.
 Lill sessans söta lockar. Riktiga korkskruvar!! :) Så svårt och få en bra bild.

 Rallybruden våran. ;) Hiih. Lill tuffingen!
Har skruvat isär sängen och lite sånt.. Ska snart till och måla och tapetsera.
Ska ju regna hela veckan så kommer väl bli en hel del innertid.. :/ Då är det iaf bra att man har pyssel att hålla på med.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med chips och dipp. MUMS! :)
Sen ska jag sova rätt så tidigt då jag ska jobba 7-16 i morgon. Känner mig lite små nervös.. Längesen nu. Och sen har jag aldrig varit dit jag ska nu.. Vet ingenting och hittar ingenstans.. Men jaja. Ska nog gå bra det med :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar