söndag 22 juli 2012

Stan, lekparken & lite shopping!

Lördag morgon tog jag och Niklas en varsin vagn och gick ner med barnen på stan.
Elliot fick stanna och rida på älgen osv för vi hade ju inge bråttom till nånging.. så skönt och bara vandra runt. Elvira somnade i vagnen så jag gick in med henne och kikade på Åhléns. När pojkarna var klara kom också dom in. Elliot hittade en sandleksak för halva reapriset, så den fick han ju såklart. Kostade ju ingenting typ. Så roligt när dom köt halva halva! :)
Sedan träffade vi Caroline, Davis och Linus. Köpte korv med dem och gick sedan på KapphAl och systemet. Jag köpte en flaska vin för kvällen. :)
Sedan ner på Långnäs, kollade Brännbollsyran lite snabbt bara.
Jag tycker det är mest jobbigt med sådär många människor på en sån liten yta.. man läre heja och vara trevlig på alla typ.. haha.
 Sedan gick vi iaf till lekparken så Elliot fick gunga. Han tjatar ju i de jämt. :) Hiih.

 Lillasyster tycker också att de är roligt! :)


 Även Malin, Jimmy och barnen kom och gjorde oss sällskap. :) Trevligt trevligt! Dock blev vi inte där så himla länge då det var läggdags för våra trötta barn. :)
Köpte likadana tröjor till barnen fast olika färger. Som ni ser men jag påpekar de ändå. :P Haha!
Vill ha dom lika! Så gulligt nu när dom kommer börja på dagis! :)




Sedan hittade jag den här sjuuuuuukt snygga tröjan till min prins! Och jag kunde bara inte motstå den! Den var ett måste! Har sett lite äldre pojkar som haft den här tröjan.. så förstod nöstan att den tillhörde KapphAl då dom kört lite USA och UK teman. :) NÖÖÖÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar