onsdag 11 juli 2012

Buspalatset.

 På förmiddag hämtade jag upp mamma och vi åkte och köpte paket till min kusin som fyller år till helgen, och jag bytte en ljuslykta som jag köpte igår (byte till en som var hel).
Sen lämnade jag av mammasen hemma och åkte och hämtade upp Niklas och barnen. :)
Åkte sedan mot Buspalatset för att leka av oss lite. Har ju bara varit inne flera dagar nu så det börjar att krypa även i barnen..
 En trött pappa Niklas. :P
Var mycket folk där såklart.. Varmt, kvavt och äckligt! Dom har verkligen noll luftkonditionering där!! :P Skärpning på de!!
Sen kan ju dom där (ursäkta!!) dryga 6-8 åringarna få ha en egen avdelning där dom kan kasta bollar, härja och springa över varandra. Så slipper våra små barn bli drabbade. Noll respekt alltså. Kastade hårda bollar som galningar fast att jag kommer med två små barn och försöker gå förbi.. Och vart fan är föräldrarna?! JO!! Dom sitter på sina feta rövar och fikar eller pratar en massa skit. Jag tycker man som förälder ska ta ansvar för sina barn, även om dom kanske inte kan ramla och göra illa sig eller så, så måste man ju ha lite koll. För man få inte ta ut bollarna ur bollhaven! Och jag tror absolut inte att dom är meningen att "sula" på varandra. Och jag tror inte man får springa uppför rutschkanorna.. Ghaaa! Kan bli galen jag!!
Jag är inte en gnällig 63 åring, jag är snart 23.. tro det eller ej.
 Försöker få en bra bild på min sockersöte prins. Men svårt då han inte var stilla en enda sekund. ;)
 Längesen vi var på Buspalatset nu.. Elvira ser lite fundersam ut över bollarna. ;P
Sen blänger hon surt på nån liten flicka som åker rutschkana och gnäll-skriker typ.. Haha!


Skönt och få busa av sig lite.. Men svetten rann kan jag säga.
Istället för att äta i kaoset där åkte vi på Max. Köpte med oss hamburgare och åt hemma hos mamma och brorsan. Pappa jobbade ju, men kom hem på lunchen en sväng. :)

Sen lämnade vi barnen så dom fick sova eftermiddag där.
Så åkte jag och Niklas hem och plockade ner allt från väggarna i vårt sovrum. Sen skruvade vi ner gardinstången och rullgardinen. Sen målade vi. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar