måndag 2 juli 2012

Eftermiddag med Epa-häng. ;)

Efter att vi varit och busat med Elin och barnen ända till två-tiden så var vi trötta. Åkte hem och la oss. Och även mamman somnar*?!? :O
Vaknar 15:50 och tänker SHIIIIIIIT. Rusade in och började stryka Elliot i pannan.
Sen myste jag och prinsen i soffan tills viran vaknade.
 Sedan satte jag ner mina små i vagnen och knallade ner till mamma för middag. Lyx. :)
 Kunde inte låta bli mamma, förlååååt! Men var så himla roligt. ;) HAHAHAHA! Skrattade till denna bild så jag kommer ha träningsvärk i magen i morgon! Tårarna bara sprutade!! HAHA!
Elliot och Elvira slåss om "kaffet" i muggen, som är "mormor alá special", lika med ljummen o´boy. ;) Och det gillades skarpt! ;) Ni ser ju Elviras gap, fågelungen mammas. ;)
 Sen kom grabbarna grus. Så då hände barnen med dom en stund. Sen när jag kom med vagnen var det ju ingen som ville följa med mamman hem. :P Haha.

 Min snygge bror med barnen. Världens bästa och snällaste morbror Jakob. :))
Vi stod och tittade tills dom drog iväg med Epan, moperderna och båten.. Sen kunde vi knalla hemåt.

 Äntligen hemma!! :) Mina små var törstiga. :)
 Mina "tweens". ;) Hahaha!

Blev ett bad och sedan macka i soffan.
Två mycket trötta barn efter en händelserik och rolig dag!! :)

Jag är helt sjukt trött och sltien!! Men har duschat nu, ska blåsa på håret sen dö en stund i soffan. Ska återigen försöka sova I TID. Kan ju hoppas. Byeee! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar