måndag 9 juli 2012

1:a Arbetsdagen för Franken.

Ja, så har jag gjort min första arbetsdag på många, måååånga år. :P Haha.
Ställde klockan på 05:50 var på jobbet redan 06:40 sen jobbade jag till 16.
Hade super svårt och somna igår.. jag som för en gångs skull verkligen la mig i tid! Sen har Elvira stökat på bra nog inatt. Men men..
Just nu är jag verkligen dödstrött. Huvudet värker av all information!! Men jag har haft en riktigt bra dag. :) Känner att jag har bra koll redan nu faktiskt. Och fick gå med två toppen tjejer! Så det känns super. :) Åkt runt lite överallt och träffat på fantastiska människor.

När jag kom hem vad maten klar, tro det eller ej.. Spagetti och köttbullar. ;) Men det var gott! Jag var vrål hungrig.
Sedan åkte jag och Niklas och storhandlade. Mamma, Jakob och min mormor kom och hade barnen. :) Barnen har varit otroligt gnälliga nu på kvällen. Känner vekrligen inte igen dom!! Får se om det bara var jobbigt och lite ovant att vara med pappa en hel dag, eller om det är någon förkylning på gång.. Jag mår ju inte helt hundra heller.. Men det hoppas vi är inbillning!!

Nu har jag kört igång en tvätt och precis duschat. Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Hoppas att Niklas är snäll och masserar mig lite så kanske huvudvärken släpper.
Så får vi se vad vi hittar på i morgon. :) Jag börjar inte föran 15:45 i morgon. Blir kanske Buspalatset om barnen orkar. Annars kanske vi målar sovrummet. Sen Loppis med min mamma. Bara jag och hon, kanske mormor med för den delen. :) Men Niklas blir hemma med sovande små barn.

Godnatt med er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar