söndag 15 juli 2012

Miss You. ♥♥

 Skulle vilja dunka och skrika till låten:
Nomy - I miss You

För lilla, lillasyster.. som jag saknar Dig!
Blir så påtagligt i detta regn och rusk.. Man hade vellat haft dig här och bara myst ner sig framför en film med dig!! Eller bara legat med fötterna på varandra i soffan och snackat en massa skit..
Ätit en massa skit.. Men kan glädja mig åt att vi ses snart..
Älskade lill pulla!
Du fattas mig!!!
 För övrigt är jag super nöjd med mina nya dojjor som jag var ner och fyndade sådär en kvart innan stan stängde. Sprang in på InterSport häromdagen för brorsan hade fått skapligt snygga Adidas skor som jag ville efterapa. :P Haha. Men! Det fanns inte min storlek, minsta storleken var 38. Buhu! Men så såg jag dessa långt upp på en hylla.. Så den snälle killen i butiken klättrade upp och hämtade dem åt mig. Såg först mörkt ut med storlekar där också.. Men sen så, hittade vi ett par som satt perfekt! 700kr är det väl värt.. var längensen man köpte nya gympaskor, blir mest klack och sånt nu. Men, så säger gullgubben "De är nog 50% på dom där å..."
Yeeees! ;) Katschiiiiing! Haha.
Men så ringer mamma och pappa häromdagen, och då säger dom att dom vill betala skorna. Men hoppsan så billigt det blev helt plötsligt. ;) Tusen tack världens bästa!!
Här är filmen viu lånade av Jocke och Helen. Sägs att den ska vara super rolig och bra. Så måste ge den en chans då. Har hööööga förväntningar! ;)

För övrigt dunder förkyld.. Blää!
Förstod att det s´kulle bli så min sista lediga vecka.. Är så man vill gråta blod. :(
Haha, nedå! Inte tänker jag förkylningen hindra mig från att göra veckans alla nöjen heller. ;)

Byeeee bitches! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar