söndag 8 juli 2012

Fredag - Poolbadning och raggarrunda

 Elliot skulle promt ha lika som morbror! Så morbror Jakob fick rota i genom kalsonglådan för ett par likadana kalsonger så Elliot blev nöjd och glad. ;)
Så nu när han såå gärna vill ha kalsonger så ska vi försöka sluta med blöja nu. Tveksam till att det kommer att gå då han skriker hysterisk och vill ha blöjan!!

Världens finaste sötnos sitter nakenfis på mormor och morfars altanen efter ett kyligt pooldopp. Mumsar kaka med sin bästa vän Mimmi . ;) Efter att ha ätit lite på sin egna kaka bytte han den med mimmi, han är ju inte dum inte.. ;)

 Mammas prinsessa, i världens finaste klänning. :)
 Små raggar barnen är ute och "åker" epa. ;) Haha. Ställde brorsans bil vid poolen så vi kunde dunka musik och bada. ;D
 Sedan for vi hem och jag gjorde biffar. Längesen jag gjorde det nu... Och gissa om dessa blev himmelsk goda?!? Helt otroligt vad bra jag lyckades. Om man får säga det själv. ;) God smak, saftiga och härliga! Grymt bra gjort av mig själv. Gör alltid allting på måfå, eller vad det heter. Men det jag har i mina biffar är: Köttfärs, fräser lök och har i, svart peppar, salt, vitpeppar, lite spiskummin, creme fraiche, ströbröd som jag löst upp med en skvätt mjölk och ett ägg. Tror det var allt. :)
 Lilla ruffstuffsa! ;) Go gumman mammas!

 På kvällen åkte vi och lånade morfars raggarbilen..
Fick även med oss dessa ungdomar. :) Hiih.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar